UrgeLoL Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 We've been talking a lot about our new current generation recently. The PS3, Xbox 360, and Wii are almost all you hear about these days. But Sony today wants to remind gamers about the last gen, in particular the upcoming God of War II. It has now passed the 1,000,000 pre-order mark with only two weeks until its release on March 13. So PlayStation 2 fans rejoice! Besides several other promising looking PS2 titles this year, you will soon have the chance to play as Kratos once again. Kilde Imponerende! Kanskje GOW 2 kommer til å selge bedre enn GOW. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Mener jeg hørte på 1up yours at det tok 1 år før GoW1 solgte 1 mill. Hvis det er korrekt så er dette en imponerende mengde med forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Coolt. Har dere noen link til hvor jeg kan kjøpe ntsc versjonen av 1'ern + 2'ern ? Solgte akkurat God Of war, må kjøpe meg amerikansk versjon. Amazon.com sender ikke til norge ved salg av spill, for noe piss as ! koster 17 $ det er ikkeno. ! Vet at videgamesplus selger, men vet dere om noen andre som selger ps2 spill billig og i ntsc ? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Coolt. Har dere noen link til hvor jeg kan kjøpe ntsc versjonen av 1'ern + 2'ern ? Solgte akkurat God Of war, må kjøpe meg amerikansk versjon. Amazon.com sender ikke til norge ved salg av spill, for noe piss as ! koster 17 $ det er ikkeno. ! Vet at videgamesplus selger, men vet dere om noen andre som selger ps2 spill billig og i ntsc ? 8051337[/snapback] Du har DVDBoxOffice.com Det hender de har ting på tilbud. Uansett så selger ikke amerikanske nettbutikker til Norge. Kanadiske derimot... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Speler GoW (1) no - gledar meg til eg er ferdig, og kan bryna meg på nr 2. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette er et av spillene som MÅ fungere på PS3...ellers går jeg berserk og det er ingen tjent med Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingenting annet enn imponerende! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Absolutt ein av PS2 sine triple a titlar. Blir spanande å sjå korleis Gears of War II vil gjere det på pre-orders Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Husker når God Of War 1 kom, det ble kalt en "sleeper hit" :!: altså de regnet ikke med at det ville slå an så mye som det gjorde. Men nå er jo navnet så godt kjent så det vil sikkert selge betydelig bedre. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Viser at det fortsatt er nok av kraft igjen i den sorte lille boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå