Gå til innhold

Skrive søknad til nav

555555

Anbefalte innlegg

angående om å be å få dekket lastebillappen.

hvordan skriver jeg en god søknad?

viktige punkter.

har ikke fullført vgs.

har lyst å jobbe som sjåfør.

ingen mulighet for å betale dette selv

skriv en søknad for meg plz.

er ikke så flink til å skrive søknader

Endret av 555555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Såvidt jeg vet så dekker ikke NAV slike behov. så lenge du ikke kommer inn under særordninger, slik som attføring. Har litt peiling på dette fordi jeg selv holder på med et uttdanningsløp innenfor den ordningen.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet så dekker ikke NAV slike behov. så lenge du ikke kommer inn under særordninger, slik som attføring. Har litt peiling på dette fordi jeg selv holder på med et uttdanningsløp innenfor den ordningen.

8051262[/snapback]

ble bedt om å gjøre dette av en saksbehandler.

så vet ikke hva du prater om

Lenke til kommentar

Har hørdt akkurat det samme som PencilCase sier, men om saksbehandleren din sier noe annet så er det vel greit.

Blir forresten vanskelig å hjelpe deg med en søknad uten mer info. Det du nevnte i førsteposten er jo de viktige punktene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tell over tottelottan dine kjære Arbakadarba, gutten har fått hjelpen han ba om. Og såklart det av den gudebenådede PencilCase :w00t: (helvete faen! finner ikke en smilie som kneler :mad: ) :whistle:

Lenke til kommentar
Tell over tottelottan dine kjære Arbakadarba, gutten har fått hjelpen han ba om. Og såklart det av den gudebenådede PencilCase :w00t: (helvete faen! finner ikke en smilie som kneler :mad: ) :whistle:

8063285[/snapback]

Ser ikke at han har fått noe hjelp, jeg. Men skal telle over tottelottan mine og se om det forandrer seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...