jlw Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei gutter o piker... Här kommer en bild jag tog för ett par dagar sedan. Processade den i Adobe Lightroom nu i natt. Använde mig av en gammal Nikon D200 och ett Nikon 70-200 mm 2.8 VR, och en statig hand. :-) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, dette er bildekritikk, og kritikk skal du få. Jeg ville valgt meg et større utsnitt. Virker som at fotografen er usikker på hva som skal med på bildet. Er ingenting på bildet som rammer inn motivet. Men fargene og sånn ser spennende ut. Ser teknisk greit ut, men. Litt vanskelig å vurdere pga lav oppløsning. Typisk at gutter produserer teknisk gode bilder, mens damer er mye flinkere med komposisjon og timing på bildet. Føler at jeg har sett et dritbra stereoanlegg, men uten å ha hørt musikken fra det. Hilsen Luskisen Lenke til kommentar
jlw Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hej på dej Luskiga Ludvig! Tack för kritiken! :-) Den var innehållsrik. ... Hur vet du att jag inte är en jente? Skulle personligen lagt en S kruva på isen, för att få mera kontrast. Har fått olika kritik på bilden, från olika forum. Tycker personligen att beskärningen är bra. Beskärde ut diverse störande objekt som lätt tog uppmärksamheten. Fick på ett annat forum tipset att göra ett tätade utsnitt, men I don´t like that. Gillar speciellt djupet in i skogen och "V" formationen i högra hörnet som för mig skapar dynamic och balans i bilden. ... Och jag tror inte piker är bättre eller sämre på någon av delarna du nämner. Endret 1. mars 2007 av jlw Lenke til kommentar
pheelfresh Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 I og for seg et stemningsfullt bilde, men det mangler litt. Jeg synes det ville vært bedre om det var mer himmel synlig. Vinterskogen har du fått greit frem men det er lite som drar meg inn i bildet. Mangler noe å feste øyet på bortsett fra veggen med tett skog. Lenke til kommentar
jlw Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Jag har beskurit bort himlen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mangler noe å feste øyet på bortsett fra veggen med tett skog. 8056929[/snapback] Er enig i at dette kunne forbedret bildet. Får meg til å tenke på at man ser ikke skogen pga alle trærne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå