Mafo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Umulig å spille gitar på mobiltelefonen sier du? Ikke med denne hansken. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 dette har jeg ventet på! håper den kommer i salg snart, sammen med solbriller som kan vise skjermbildet fra mobilen Lenke til kommentar
xelA Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hehe.. Ser det for meg: jeg sitter og skriver sms med et fiktivt tastatur på fanget under bussturen Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Spennende! Dette hadde jeg ikke tenkt kunne gå ann. Kommer sikkert til å være ganske dyrt i begynnelsen. Endret 1. mars 2007 av kornelen Lenke til kommentar
diamant Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvorfor skriver dere alle sakene som kommer på forsiden inn i forumet hele tiden synes dette er litt rart siden vi ser saken på forsiden! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvorfor skriver dere alle sakene som kommer på forsiden inn i forumet hele tiden synes dette er litt rart siden vi ser saken på forsiden! 8055162[/snapback] Det er litt av poenget. Alle saker som skrives på Amobil, havner også i forumet for at vi skal kunne diskutere nyheten, komme med oppdateringer på saken, rette skrivefeil etc. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Umulig å spille gitar på mobiltelefonen sier du? Ikke med denne hansken. Les mer 8051179[/snapback] Dette skal jeg IKKE ha. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Whaat, i alle dager man skal med det? Jaja, bra for de spesielt intreserte ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg