Chrisss Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, skal få en vist sum pneger fo kjøpe meg ny bærebare pc, noen som veit hvor mye penger man får nå ? Veit ikke om tema skal være her jeg... Lenke til kommentar
defendz0r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, skal få en vist sum pneger fo kjøpe meg ny bærebare pc, noen som veit hvor mye penger man får nå ? Veit ikke om tema skal være her jeg... 8051171[/snapback] tror du får sånn cirka 10.000 kr.. er ikke helt sikker.. men tror de er de. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, skal få en vist sum pneger fo kjøpe meg ny bærebare pc, noen som veit hvor mye penger man får nå ? Veit ikke om tema skal være her jeg... 8051171[/snapback] tror du får sånn cirka 10.000 kr.. er ikke helt sikker.. men tror de er de. 8051190[/snapback] Okei er det noen bestemt sted jeg må kjøpe pc henn ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du kan vel kjøpe hos komplett.no eller i butikken rundt svingen Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Du kan vel kjøpe hos komplett.no eller i butikken rundt svingen 8051212[/snapback] Okei, men leste et innlegge her, står telehuset eller elkøpe.. ? så det går ikke ann kjøpe på nett liksom ? Må bare spørre litt Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vis du "får" pengene, så kan du vel kjøpe hvor du vil, bare du gir dem en kopi av kviteringa som bevis på at du virkelig har kjøpt PC å ikke noe annet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det kan være det er skolen din som får pengene, og skal kjøpe pc-en for deg. jeg har ivvertfall vert borti det. Da har også skolen noen innkjøpsavtaler med div nettbutikker. som f. eks Dell. Og da kan skolen bare kjøpe fra de. Men det smarteste er vel å spørre der du fikk pengene fra, ingen som vet det bedre enn de Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Okei, han ene i klassen fikk 9000 kr for kjøpe printer å bærebare pc liksom...¨ Så veit ikke hva jeg får jeg ...=\ hadde ikke gjort noe med 9000 også legger litt selv så man vel en fin pc :=) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg fikk 7000 eller var det 9000, fikk velge selv. Kjekt med dualcore og 2gb ram og 120gb lagring til tekstbehandling. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Okei.. det er rundt 9000 ca da ? når var du kjøpe pc da ? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du får nøyaktig 9000kr, hvis du vil kan du bruke mere penger men da må du betale av egen lomme, blir det en vesentlig lavere sum enn 9000kr skal resten refunderes til hjelpemiddelsentralen. Fikk bærbar av de for 2 år siden og de har ikke forandret reglemanget siden da, faren min jobber der også. ~ Medion Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Du får nøyaktig 9000kr, hvis du vil kan du bruke mere penger men da må du betale av egen lomme, blir det en vesentlig lavere sum enn 9000kr skal resten refunderes til hjelpemiddelsentralen. Fikk bærbar av de for 2 år siden og de har ikke forandret reglemanget siden da, faren min jobber der også. ~ Medion 8053576[/snapback] Okei.. men skal nok klare bruke de 9000 ja veit ikke helt åssen pc jeg skal ha da =\ Ta det lang tid før du får pengen eller den lappen da Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Okei.. det er rundt 9000 ca da ? når var du kjøpe pc da ? 8053528[/snapback] Hmm, det var vel i Desember. Men de surrer utrolig med betalingen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du får nøyaktig 9000kr, hvis du vil kan du bruke mere penger men da må du betale av egen lomme, blir det en vesentlig lavere sum enn 9000kr skal resten refunderes til hjelpemiddelsentralen. Fikk bærbar av de for 2 år siden og de har ikke forandret reglemanget siden da, faren min jobber der også. ~ Medion 8053576[/snapback] sisst jeg var borti midler til bærbar pc, fra hjelpemiddelsentralen, så fikk han 10 000, Han fikk selv velge pc, men den måtte kjøpes gjennom skolens innkjøpsavtaler. Så da kunne han ikke velge akkurat hvilken pc han ville. Så en kan si at skolen fikk pnger fra hjelpemiddelsentralen slik at han kunne velge seg ut en pc. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Du får nøyaktig 9000kr, hvis du vil kan du bruke mere penger men da må du betale av egen lomme, blir det en vesentlig lavere sum enn 9000kr skal resten refunderes til hjelpemiddelsentralen. Fikk bærbar av de for 2 år siden og de har ikke forandret reglemanget siden da, faren min jobber der også. ~ Medion 8053576[/snapback] sisst jeg var borti midler til bærbar pc, fra hjelpemiddelsentralen, så fikk han 10 000, Han fikk selv velge pc, men den måtte kjøpes gjennom skolens innkjøpsavtaler. Så da kunne han ikke velge akkurat hvilken pc han ville. Så en kan si at skolen fikk pnger fra hjelpemiddelsentralen slik at han kunne velge seg ut en pc. 8054005[/snapback] Okei, Han i klassen å en anne jeg kjenner fikk 9000 kr så de kjøpe i fjor.. Men noe som veit hvor lang tid det tar ? jeg er inni system fra føra så kan vel ikke bruke år å dag vel ? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Et par måneder. Å klage hjelper. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 denne personen hos oss fikk beskjed om at han hadde fått penger til pc (10 000kr) han trodde først at han kunne bruke de selv, men det kunne han ikke. da bestilte vi en pc til han, som han valgte fra DELL som vi har en innkjøpsavtale med. så tok det ca en uka før han fikk pc-en. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 denne personen hos oss fikk beskjed om at han hadde fått penger til pc (10 000kr) han trodde først at han kunne bruke de selv, men det kunne han ikke. da bestilte vi en pc til han, som han valgte fra DELL som vi har en innkjøpsavtale med. så tok det ca en uka før han fikk pc-en. 8060400[/snapback] Okei, kan man legge til penger selv da ? vist du jeg må kjøpe igjen om skolen ? Kunne han velge selv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå