Christian86 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kommer på mange jeg; natta gullet natta klumpen natta engelen min natta vennen *titte på vennen og gi henne en stor nattaklem* *bre over vennen mens jeg nusser forsiktig god natt* osv osv osv kunne fortsatt lenge her, men føler det kanskje blir mye kliss men natta og god morgen melding er veldig enkle å komponere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Natta stumpen Natta lille helvete Natta den som berøver meg for nattesøvnen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 osv osv osv Denne likte jeg godt! 1 Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 God natt pus Holder vel i massevis. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hahaah " Godnatt lille snurpelurpen min " " Godnatt slapsemusami <3 " hahaahaha Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 du kan synge for henne noe som : Between the legs, I love to carve My cock is dripping with her blood, aka god natt da søtta eller : I begin the dead sex, licking her young, rotted orifice I cum in her cold cunt, shivering with ecstasy for nine days straight I do the same She becomes by dead, decayed child sex slave,også skriver du bare ... aka jeg elsker deg.. natta koseklumpen de meldingene der er geniale da btw lyricsa er tatt ut fra cannibal corpse sanger Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 God natt. Natta. Sov godt/søtt. "KOZ KLEMZ GONATT SLURPEKLOMPESAMEJENTA MIII<3<3<3<3<3" er bare harry. Om hun helt oppriktig vil ha slikt, må du sette henne på plass. Om du ikke er en poet får du heller si at det ikke er "deg", hvis hun da tar seg nær av det vil det snu, og det er du som blir fornærmet (fordi det da ikke er "deg" hun vil ha osv). Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Natta lille helvete 8057151[/snapback] Bare pass på at jenten din ikke er kristen, det er nemlig min. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Natta lille helvete 8057151[/snapback] Bare pass på at jenten din ikke er kristen, det er nemlig min. 8074616[/snapback] blir lite morro på presten da ja Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 'KGID <3333 z0v g0ttt'. Fra spøk til revolver. Hvis du virkelig liker henne burde du da klare å finne på noe morsomt om henne. Har hun snakket om noe tidligere på dagen, så prøv å trekke noe ut av det, eller noe slikt. 8055792[/snapback] Haha lo godt av den der :!: fra spøk til revolver :!: tror det begynner å bli sent Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Mye bra tips her Skreiv faktisk "natta din rotte,elsker deg" Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Mye bra tips her Skreiv faktisk "natta din rotte,elsker deg" 8086789[/snapback] Offh... kløne ! hva med noe enkelt og greit som: "Drøm om meg så skal jeg drømme om deg <3 elsker deg av hele mitt hjerte" Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Greier ikke sånne sukkersøte ting over sms og sånt så visst en madam i framtiden hadde blitt sur fordi hun ikke fikk nattaessemmesser så hadde jeg nok tatt denne her som blei posta tidligere i tråden "Jeg orker ikke sende en sms hver forbanna kveld, så bare les denne smsen hver gang du vil lese en nattamelding: God natt, drøm søtt <33 elsker deg!" Kanskje skippet hjertet på slutten ^^ Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Greier ikke sånne sukkersøte ting over sms og sånt så visst en madam i framtiden hadde blitt sur fordi hun ikke fikk nattaessemmesser så hadde jeg nok tatt denne her som blei posta tidligere i tråden "Jeg orker ikke sende en sms hver forbanna kveld, så bare les denne smsen hver gang du vil lese en nattamelding: God natt, drøm søtt <33 elsker deg!" Kanskje skippet hjertet på slutten ^^ 8087430[/snapback] Rema 1000 - Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Europris- Mer til overs (mer tid til å sove da) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 skriv "natta gullet mitt" med T9 ordbok og ta det første som kommer blir iallefall "natta hullet mitt" med min ordbok Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 For den er IKKE gammel da ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 "Natta klumpen" eller "Natta gullet mitt" Burde holde i massevis. Hun er helt sikkert bare ute etter å vite at du tenker på henne å ikke er ute med andre jenter eller noe. Bare la henne vite at hun er en del av kveldsbønnen din, trenger ikke være mer. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Sov godt lille venn, håper du ikke får mareritt og detter ut av sengen. Men fra spøk til alvor eller omvendt, veldig glad i deg <3 Snakkes i morgen Jeg liker å innplentere litt humor i det jeg skriver. Hater sånne kjedelige klisje greier. Handler om å personlig gjøre ting litt. Endret 7. mars 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå