Henrik@@@ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 God kveld godtfolk. Har hatt dame en stund nå å hu blir sur viss jeg ikke ringer eller sender nattameldinger til hu:P Så har jeg liksom gått litt tom for hva jeg skal skrive da... Så da tenkte jeg dere kunne tipse litt? Hva som helst egentlig.. 1 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du har ett problem om du må ty til ett forum for å finne på no å si til dama di... 1 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 God kveld godtfolk. Har hatt dame en stund nå å hu blir sur viss jeg ikke ringer eller sender nattameldinger til hu:P Så har jeg liksom gått litt tom for hva jeg skal skrive da... Så da tenkte jeg dere kunne tipse litt? Hva som helst egentlig.. 8051028[/snapback] Gi henne link til denne tråden og forklar problemet ditt 1 Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Nei,det er ikke sånn sett Har mye jeg kan si,men liksom... Tenkte på no wordroof(ordtak) eller noe.. 1 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gi henne komplemanger. Denne passer vell best i samfunn - sex og samliv? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 natta jentami <3<3 sees i morgen, kooz <3 elsker deg, klem <3<3 sov godt, drøm om meg <3<3<3 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Klarer ikke å sette meg inn i situasjonen hvis du ikke poster ett par bilder... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Klarer ikke å sette meg inn i situasjonen hvis du ikke poster ett par nakenbilder... 8051105[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tyr du til et forum for å få tips til hva du skal skrive til damen din, tyder dette på at ikke alt går så bra. Det er noe du må finne ut av selv. Og husk at du heller ikke trenger å skrive fancy ord hver natt. Det kan vel bli litt mye, eller hva? Hva med: God natt og sov godt. Glad i deg! ? sov godt, drøm om meg <3<3<3 8051090[/snapback] Den var da litt...fjortis Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den var da litt...fjortis 8051160[/snapback] *Slette innholdet i sendte meldinger mappa* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 sov godt, drøm om meg <3<3<3 8051090[/snapback] Den var da litt...fjortis 8051160[/snapback] jo, sånne medlinger sender noen i klassen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det blir veldig dumt å si at hun skal drømme om deg. Det viser at du er veldig selvopptatt og mer opptatt av dine goder enn hennes. Og tre hjerter etter setningen? Huff! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gi henne komplemanger. Denne passer vell best i samfunn - sex og samliv? 8051087[/snapback] Korrekt, tråden flyttes Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Sov godt kjære hespetre! Eller syng en sang; "Go to sleep, go to sleep, close your big bloodshot eyes....lalalala..lalalala....lalalalalalala" Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 God kveld godtfolk. Har hatt dame en stund nå å hu blir sur viss jeg ikke ringer eller sender nattameldinger til hu:P Så har jeg liksom gått litt tom for hva jeg skal skrive da... Så da tenkte jeg dere kunne tipse litt? Hva som helst egentlig.. 8051028[/snapback] Altså, skjønner poenget ditt... men det er ikke så vanskelig som du gjør det til, gjør det helt enkelt ved å skriv noe som dette: Sov godt da jenta mi, veldig gla i deg/elsker deg, drøm søtt og blødt, håper jeg får en liten drøm om deg<3 kyss bare noe lignende det der... hu vil blifornøyd, og første meldingen du skriver om neste dag legger du ved et kyss, om dere ikke pleier det... er koselig =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Send henne denne meldingen: "Jeg orker ikke sende en sms hver forbanna kveld, så bare les denne smsen hver gang du vil lese en nattamelding: God natt, drøm søtt <33 elsker deg!" 7 Lenke til kommentar
catolap Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Send henne denne meldingen: "Jeg orker ikke sende en sms hver forbanna kveld, så bare les denne smsen hver gang du vil lese en nattamelding: God natt, drøm søtt <33 elsker deg!" 8054363[/snapback] Dro litt på smilebåndet av den der Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 'KGID <3333 z0v g0ttt'. Fra spøk til revolver. Hvis du virkelig liker henne burde du da klare å finne på noe morsomt om henne. Har hun snakket om noe tidligere på dagen, så prøv å trekke noe ut av det, eller noe slikt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 'KGID <3333 z0v g0ttt'. Fra spøk til revolver. Hvis du virkelig liker henne burde du da klare å finne på noe morsomt om henne. Har hun snakket om noe tidligere på dagen, så prøv å trekke noe ut av det, eller noe slikt. 8055792[/snapback] Selv den mest bunnløse, kvalmende eller diare fremkallende kjærligheten behøver å sette inspirasjonen i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå