scribbleh Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei jeg er helt ny med mySQL.. men ifølge noe med .php så må jeg lage en ny table i min mySQL database.. jeg har domenet mitt med domeneshop.no det er vist noe drit menne.. hvordan skal jeg åpne mySQL databasen min? Jeg lastet ned programmet EMS SQL manager lite 2005 da kan jeg koble opp til en database men hvordan? da jeg skriver inn mySQL shittet som står på domeneshop så får jeg bare feil meldinger.. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei jeg er helt ny med mySQL.. men ifølge noe med .php så må jeg lage en ny table i min mySQL database.. jeg har domenet mitt med domeneshop.no det er vist noe drit menne.. hvordan skal jeg åpne mySQL databasen min? Jeg lastet ned programmet EMS SQL manager lite 2005 da kan jeg koble opp til en database men hvordan? da jeg skriver inn mySQL shittet som står på domeneshop så får jeg bare feil meldinger.. 8050956[/snapback] Det ville vært fint hvis du kunne utdype hvilke feilmeldinger mysql shittet kommer med Lenke til kommentar
tZar Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En enkel liten "create table testTabell;" burde gjøre nytten bare for å få en tabell på plass. Som andre har sagt tidligere så hadde det vært en ide å vite hva du har prøvd å gjøre, og hvordan feilmeldinger du har fått. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) nevermind :!: jeg klarte å komme inn Endret 4. mars 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå