toazty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kjøpte med nett 7800GT 512ddr3 og på den ene siden av kortet så er det noe jeg kan sette den ene kabelen på, og kabelen er lik i begge ender... er det slik at dette er et de kaler sli bridge... kan jeg kjøpe et kort til og få enda mer ytelse ? dette er hovedkortet mitt.. Asus P5B DLX kan jeg kjøpe et hvilket som helst ddr3 kort til og samkjøre dem.. eller må de vær like ? noen som gidder og hjelpe meg her... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kjøpte med nett 7800GT 512ddr3og på den ene siden av kortet så er det noe jeg kan sette den ene kabelen på, og kabelen er lik i begge ender... er det slik at dette er et de kaler sli bridge... 8050925[/snapback] Ja. kan jeg kjøpe et kort til og få enda mer ytelse ? 8050925[/snapback] Ja. kan jeg kjøpe et hvilket som helst ddr3 kort til og samkjøre dem.. eller må de vær like ? 8050925[/snapback] Det må være ett 7800GT 512 DDR3, men det er det samme om du velger å putte i et kort fra en annen produsent (Asus 7800GT 512 DDR3, Club3D 7800GT 512 DDR3, XFX 7800GT 512 DDR3 osv). Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kan jeg kjøpe et hvilket som helst ddr3 kort til og samkjøre dem.. eller må de vær like ? 8050925[/snapback] Det må være ett 7800GT 512 DDR3, men det er det samme om du velger å putte i et kort fra en annen produsent (Asus 7800GT 512 DDR3, Club3D 7800GT 512 DDR3, XFX 7800GT 512 DDR3 osv).8051137[/snapback] Bare en liten småpirk: Cards from two separate retail companies will work together in SLI mode, but they must be the same GPU model (e.g. G70, G73, G80, etc). The cards may have different BIOS revisions, different default clock speeds, or even different memory sizes. However, the fastest card - or the card with more memory - will run at the speed of the slower card or disable its additional memory. http://en.wikipedia.org/wiki/Scalable_Link_Interface så de kan ha forskjellige minnemengder også For og kjøre SLi på P5B DLX må man vel ha fiksa drivere eller noe slikt for det støtter jo ikke SLi offisiellt fra nVidia. (eller tar jeg feil der?) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) søren.. kan hovedkortet mitt ta 2 slike kort da? finner ikke 7800gt 512ddr3 noe plass.... slutta å selge de? finner de ikke noen plass på brukt sidene heller Endret 1. mars 2007 av toazty Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) du må bruke uoffisielle drivere på p5b dlx. Har du sli-brigde da? Endret 1. mars 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 sli bridge? eg har den kabelen hvis d e d du meine... og den kabelen e jo lang nok til å connecte begge kortene.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det skal være en liten bro du må ha mellom kortene, som jeg forstår så har du det ikke og da råder jeg deg til å legge ut en annonse etter en sli-brigde. her er et bilde der det viser hva jeg mener, denne dingsen mener jeg( sli -brigden er innenfor den røde sirkelen): Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) okey... men er sli noe du må montere selv? kan alle hovedkort ha dette...? e helt grønn på dette med sli, kikka innom wiki men fant ikke noe om sli ... kan mitt hovedkort ha sli ?Asus P5B DLX men den kabelen som fulgte med skjermkortet mitt, hva er den til? den er lik i begge ender og kan sette den på den andre langsiden av kortet... Endret 1. mars 2007 av toazty Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trådstarter har etter min oppfordring om å endre emnefeltet postet flere innlegg, men ikke gjort som anmodet. Tråden stenges. Hvis trådstarter vil ha tråden åpnet igjen, send meg en PM med emnefelt til tråden, så skal jeg åpne den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg