Gå til innhold

sli bridge?

Anbefalte innlegg

kjøpte med nett 7800GT 512ddr3

og på den ene siden av kortet så er det noe jeg kan sette den ene kabelen på, og kabelen er lik i begge ender...

er det slik at dette er et de kaler sli bridge...

kan jeg kjøpe et kort til og få enda mer ytelse ?

dette er hovedkortet mitt.. Asus P5B DLX

kan jeg kjøpe et hvilket som helst ddr3 kort til

og samkjøre dem.. eller må de vær like ?

noen som gidder og hjelpe meg her... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøpte med nett 7800GT 512ddr3

og på den ene siden av kortet så er det noe jeg kan sette den ene kabelen på, og kabelen er lik i begge ender...

er det slik at dette er et de kaler sli bridge...

8050925[/snapback]

Ja.

kan jeg kjøpe et kort til og få enda mer ytelse ?

8050925[/snapback]

Ja.

8050925[/snapback]

Det være ett 7800GT 512 DDR3, men det er det samme om du velger å putte i et kort fra en annen produsent (Asus 7800GT 512 DDR3, Club3D 7800GT 512 DDR3, XFX 7800GT 512 DDR3 osv).

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

8050925[/snapback]

Det være ett 7800GT 512 DDR3, men det er det samme om du velger å putte i et kort fra en annen produsent (Asus 7800GT 512 DDR3, Club3D 7800GT 512 DDR3, XFX 7800GT 512 DDR3 osv).

8051137[/snapback]

Bare en liten småpirk:

Cards from two separate retail companies will work together in SLI mode, but they must be the same GPU model (e.g. G70, G73, G80, etc). The cards may have different BIOS revisions, different default clock speeds, or even different memory sizes. However, the fastest card - or the card with more memory - will run at the speed of the slower card or disable its additional memory.

http://en.wikipedia.org/wiki/Scalable_Link_Interface

så de kan ha forskjellige minnemengder også :)

For og kjøre SLi på P5B DLX må man vel ha fiksa drivere eller noe slikt for det støtter jo ikke SLi offisiellt fra nVidia. (eller tar jeg feil der?)

Lenke til kommentar

okey... men er sli noe du må montere selv? kan alle hovedkort ha dette...?

e helt grønn på dette med sli, kikka innom wiki men fant ikke noe om sli ...

kan mitt hovedkort ha sli ?Asus P5B DLX

men den kabelen som fulgte med skjermkortet mitt, hva er den til? den er lik i begge ender og kan sette den på den andre langsiden av kortet...

Endret av toazty
Lenke til kommentar

Trådstarter har etter min oppfordring om å endre emnefeltet postet flere innlegg, men ikke gjort som anmodet.

Tråden stenges. Hvis trådstarter vil ha tråden åpnet igjen, send meg en PM med emnefelt til tråden, så skal jeg åpne den igjen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...