Amored Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Du finner det jo til 379kr her. Playx.no har det til 199, men er foreløpig utsolgt. Hvorfor må du kjøpe det i butikken forresten? 8051198[/snapback] Må ikke kjøpe i butikken. Bare mye enklere. Og den linken du gav: der er det utsolgt, men takk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. 8054336[/snapback] Hadde jeg hatt så mye penger hadde det i alle fall blitt R6V og Crackdown. Er i alle fall de to det står mellom nå. Må jo si at Halo 3-betaen frister noe voldsomt, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å hoppe rundt på bygninger i morgen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. 8054336[/snapback] Hadde jeg hatt så mye penger hadde det i alle fall blitt R6V og Crackdown. Er i alle fall de to det står mellom nå. Må jo si at Halo 3-betaen frister noe voldsomt, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å hoppe rundt på bygninger i morgen 8054424[/snapback] Bare spilt demoen av Crackdown, men jeg tror du vil ha mye mer glede av MP-delen i R6 i lenger tid enn Crackdown i seg selv.. Selv spilt R6 siden det kom ut i starten av desember eller når det var, og ikke er ikke lei MP enda.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. 8054336[/snapback] Hadde jeg hatt så mye penger hadde det i alle fall blitt R6V og Crackdown. Er i alle fall de to det står mellom nå. Må jo si at Halo 3-betaen frister noe voldsomt, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å hoppe rundt på bygninger i morgen 8054424[/snapback] Bare spilt demoen av Crackdown, men jeg tror du vil ha mye mer glede av MP-delen i R6 i lenger tid enn Crackdown i seg selv.. Selv spilt R6 siden det kom ut i starten av desember eller når det var, og ikke er ikke lei MP enda.. 8054493[/snapback] Sant det. Det er akkurat der jeg har problemer med å bestemme meg hehe. Men hvis det er sånn at Halo 3- beta kun er på et visst antall Crackdown-eksemplarer, så er det nok lurt å prioritere det først. Men for å være ærlig vet jeg ikke Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg anbefaler Dead Rising på det sterkeste, ingen ting er mer gøy enn å slakte tusenvis av zombier men ikke bli lurt, det er mer til spillet enn zombier. Historien er fantastisk og psychopatene er helt klikk. Det faktumet at du også kan bruke nesten hva som helst i kjøpe senteret til å slakte zombier og psychopater med er genialt. Min favoritt, nailgun! xD Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Har spilt demoen, og sett en kamerat spille det en del. Godt alternativ det også ja Litt for mange bra spill der ute Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vegas får en stemme fra meg og. Ellers er GRAW 2 multiplayer coop helt rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå