Gå til innhold

Trenger hjelp til X360-spillkjøp


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. :p

8054336[/snapback]

 

Hadde jeg hatt så mye penger hadde det i alle fall blitt R6V og Crackdown. Er i alle fall de to det står mellom nå. Må jo si at Halo 3-betaen frister noe voldsomt, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å hoppe rundt på bygninger i morgen :dribble:

Lenke til kommentar
Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. :p

8054336[/snapback]

 

Hadde jeg hatt så mye penger hadde det i alle fall blitt R6V og Crackdown. Er i alle fall de to det står mellom nå. Må jo si at Halo 3-betaen frister noe voldsomt, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å hoppe rundt på bygninger i morgen :dribble:

8054424[/snapback]

Bare spilt demoen av Crackdown, men jeg tror du vil ha mye mer glede av MP-delen i R6 i lenger tid enn Crackdown i seg selv.. Selv spilt R6 siden det kom ut i starten av desember eller når det var, og ikke er ikke lei MP enda.. :love:

Lenke til kommentar
Ville kjøpt både RB6V, Crackdown og G.R.A.W2 jeg.. :p

8054336[/snapback]

 

Hadde jeg hatt så mye penger hadde det i alle fall blitt R6V og Crackdown. Er i alle fall de to det står mellom nå. Må jo si at Halo 3-betaen frister noe voldsomt, så skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å hoppe rundt på bygninger i morgen :dribble:

8054424[/snapback]

Bare spilt demoen av Crackdown, men jeg tror du vil ha mye mer glede av MP-delen i R6 i lenger tid enn Crackdown i seg selv.. Selv spilt R6 siden det kom ut i starten av desember eller når det var, og ikke er ikke lei MP enda.. :love:

8054493[/snapback]

 

Sant det. Det er akkurat der jeg har problemer med å bestemme meg :p hehe. Men hvis det er sånn at Halo 3- beta kun er på et visst antall Crackdown-eksemplarer, så er det nok lurt å prioritere det først. Men for å være ærlig vet jeg ikke :no::hmm:

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Dead Rising på det sterkeste, ingen ting er mer gøy enn å slakte tusenvis av zombier :p men ikke bli lurt, det er mer til spillet enn zombier. Historien er fantastisk og psychopatene er helt klikk. Det faktumet at du også kan bruke nesten hva som helst i kjøpe senteret til å slakte zombier og psychopater med er genialt. Min favoritt, nailgun! xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...