Espen F Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 syns det er så jææævlig fint at den er lagt inn her på jobben az.. er jo farlig å surfe på internett.. de har fa1avmeg strupa inn alt.. det er så fantastisk gøy å sitte her på jobb i helga HELT ALEINA! UTEN MULIGHET for pause siden jeg er den eneste som er her, og hvis jeg vil ha en pause så må jeg ringe meg selv for å holde linja opptatt, og når jeg da prøver å få en avveksling fra å sitte og stirre i taket så kommer DETTA; Du har ikke tilgang til denne siden. Hvis du mener dette er feil, ta konktakt med helpdesk. Reason: You are currently restricted to a list of approved sites. The requested site is not on that list. -------------------------------------------------------------------------------- URL: http://fredag.dagbladet.no/ ¨ :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Kan jo være fordi at du skal jobbe ikke sitte på internet. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Ro ned hormonene litt nå Fake, du har spamma nok i dag nå :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå