Gå til innhold

Hva synest du om innvandrere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er akkurat det jeg mener, Jeg ville aldri likt å få en burka tredd over hodet så jeg kan jo forestille meg at de ikke ville likt å få den revet av;)

8130941[/snapback]

Men du hadde ikke hatt noe valg i disse landene. Med mindre du liker å bli steinet.

Lenke til kommentar

Men du hadde ikke hatt noe valg i disse landene. Med mindre du liker å bli steinet.

8131190[/snapback]

nei steiner er ikke så hyggelig... men vær mot andre som du vil andre skal være mot deg, eller hva?;)

Lenke til kommentar

8131190[/snapback]

nei steiner er ikke så hyggelig... men vær mot andre som du vil andre skal være mot deg, eller hva?;)

8131218[/snapback]

Høres kjekt ut, men slik er ikke realiteten i disse landene.

Lenke til kommentar

jeg synes at Norge må har strengere regler.

Akkurat som USA, der man må "sverge" på deres grunnlov og rett.

Ikke noe mohammed piss..

Er du i Norge: Kommer norske normer og regler først!

edit opsss...leif

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
alle innvandrere som får oppholdstillatelse bør bli tvunget på norskkurs

Skal vi sette 80år gammel bestemor fra iraq til norsk kurs?

Du feie alt over med en kost....

8090272[/snapback]

hvor mange 80 år gamle bestemødre fra Iraq kjenner du??

(og heter det ikke Irak??)

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
alle innvandrere som får oppholdstillatelse bør bli tvunget på norskkurs

Skal vi sette 80år gammel bestemor fra iraq til norsk kurs?

Du feie alt over med en kost....

8090272[/snapback]

hvor mange 80 år gamle bestemødre fra Iraq kjenner du??

(og heter det ikke Irak??)

Stå på :thumbup:

8144109[/snapback]

kjenner 2 i gammlehjem og en som er nabo...mye jalla med han..

Sorry.. Irak ja.. litt for mye engelsk i det siste.. :blush:

Lenke til kommentar
Du kunne i det minste svare meg på om du mener pakistanerne utgjør en lite gruppe av innvandrerene. Det var det du antydet.

8126484[/snapback]

Av 365.000 personer med innvandringsbakgrunn, er 27.000 fra Pakistan. På andre plass kommer svensker med 23.000, og dansker på tredje med 19.000. Så pakistanere er den største enkeltgruppen, men utgjør en liten andel av den totale innvandringen, ca 7,4%.

http://193.160.165.34/emner/02/01/10/innvb...6-05-11-01.html

Ørjan..

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Du kunne i det minste svare meg på om du mener pakistanerne utgjør en lite gruppe av innvandrerene. Det var det du antydet.

8126484[/snapback]

Av 365.000 personer med innvandringsbakgrunn, er 27.000 fra Pakistan. På andre plass kommer svensker med 23.000, og dansker på tredje med 19.000. Så pakistanere er den største enkeltgruppen, men utgjør en liten andel av den totale innvandringen, ca 7,4%.

http://193.160.165.34/emner/02/01/10/innvb...6-05-11-01.html

Ørjan..

8145030[/snapback]

Thank you. Det var det jeg ville frem til. Kan ikke forstå at dette skulle være så vanskelig. Altså, pakistanere er den største gruppen.

Lenke til kommentar

Det er ingen store grupper. Den totale innvandringen består av mange små grupper hvis de kategoriseres etter hvilket land de kommer fra.

Mange har også en "frykt" for dem fordi mange av dem kler seg i heldekkende og "gjemmende" drakter, det burde de slutte med (iallefall åpne seg noe). Dette skaper mer "frykt" og "frastøtelse" enn godt er.

Jeg kunne aldri tenkt meg å slå av en prat med en person jeg ikke kan se annet enn øynene på, hva med dere?

Så du mener at du skal bestemme hva andre skal ha på seg? Det er jo akkurat som å bli tvunget til å gå med burka når vi er i utlandet, det er jo bare helt rart!

8130763[/snapback]

Da skal du vite at i mange muslimske land må faktisk vestlige kvinner faktisk gjøre nettopp det. Dekke seg til.

8130879[/snapback]

Jo, men ikke ta på seg en burka. Og det er ikke uvanlig at det er forventet at man skal ha på seg 'respektable' klær når man er befinner seg på spiseplasser, hoteller og endel offentlige steder, både i Norge og andre vestlige land.

Og vær nå ikke så historieløs. Gå noen tiår tilbake i tid, så var det å vise hud i den vestlige verden ikke veldig vanlig.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...