Wabby Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 mora mi er innvandrar frå rusland! viss noken lurte Har ikke lurt på det... Det heter forresten Russland Burde du vite siden din mor er derifra. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) tastaturet mitt er fucka viss du lurte Endret 27. februar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det er et faktum at enkelte bydeler i Oslo begynner å se ut som rene ghetoer. Det blir sammfunn i sammfunnet og det er ikke bra på sikt. Innvandrere har et eget annsvar til å lære seg Norsk og inntegrere seg. EDIT: Skriveleif Endret 27. februar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eg mejner det er OK med innvandarar so lenge dei hell seg til norske lovvar Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vel det har vi jo fått gjentatte beviser på at de ikke gjør. Så hva da? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 roberteh:Det virker som om du ikke er så begeistret for muslimer/innvandrere,så jeg vil spør deg. Vil du si at intrigereringen er for dårlig i Norge? eller at muslimer/innvandrere er for vanskelige å intrigrere? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vil du si at intrigereringen er for dårlig i Norge? eller at muslimer/innvandrere er for vanskelige å intrigrere? Jeg vil si en kombinasjon av begge deler, med en klar overvekt mot sist nevnte. Islam er ikke forenelig med vestlige verdier. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vil du si at intrigereringen er for dårlig i Norge? eller at muslimer/innvandrere er for vanskelige å intrigrere? Jeg vil si en kombinasjon av begge deler, med en klar overvekt mot sist nevnte. Islam er ikke forenelig med vestlige verdier. Så du vil si at det er mulig å intrigrere muslimer/ikke-vestlige innvandrere i samfunnet,å gjør de til skikkelige borgere? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så du vil si at det er mulig å intrigrere muslimer/ikke-vestlige innvandrere i samfunnet,å gjør de til skikkelige borgere? Det er mulig å integrere ikke-vestlige innvandrere i samfunnet, ja. Lenke til kommentar
marishu Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har ikke noe imot innvandrere, men det er viktig at de begynner å jobbe og lærer om det norske samfunnet når de kommer hit. Gidder ikke betale skattepenger for at andre skal sitte på ræva. Har også inntrykk av at innvandrere som er i utdanning eller er utdannet passer bedre inn i det norske samfunnet. Mange innvandrere kan virke kriminelle eller oppføre seg ganske ekkelt, hvertfall mot oss jenter. Synes det er ubehagelig dersom jeg ender opp alene et sted med innvandrere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg syns de som plager andre kan ha seg til H ut av landet!! Det blir veldig feil å ta alle under en kam.. Så lenge staten vil ha de her i landet, kan du ha deg H ut av landet. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg syns de som plager andre kan ha seg til H ut av landet!! Det blir veldig feil å ta alle under en kam.. Så lenge staten vil ha de her i landet, kan du ha deg H ut av landet. som jeg forstår så skal de få utlendingene som dreper andre, voldtar unger og er en narko selger, skal de få lov til å bli i dette landet som gir dem kratis skoler, sykehus og drygd? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg syns de som plager andre kan ha seg til H ut av landet!!Det blir veldig feil å ta alle under en kam.. Så lenge staten vil ha de her i landet, kan du ha deg H ut av landet. Hvorfor skal de være her? Hvorfor skal de lage kvalme for de andre utlendinger som virkelig har lyst til å bli akseptert av det norske samfunnet og jobber dritten av seg så at de kan bli sett på som en god innvandrer? Endret 9. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
lille-pusen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det jeg synes er mest synd, er at rasisme er et ord som blir på en måte misbrukt. Om en utenlandsk statsborger ikke får sin vilje, da er det rasisme. Mange de jeg har vært borti oppfører seg sånn. Akkurat som om de er verdt mer enn alle andre mennesker i hele verden, som deres lyster og drømmer skal settes foran alt annet. Det er helt feil å gå på gata, spesielt enkelte steder i Oslo, og ikke skjønne hva noen sier. Det er helt feil når lærere begynner å ta undervisning på urdu fordi det er så få "norske" elever i klassen, og fordi mange av de utenlandske i klassen ikke skjønner norsk. JEG mener at flytter man til et annet land, er det på sitt rette å lære seg språket der, lære seg de skikker, lover og regler som gjelder i det landet. Ikke bare leve etter hva man selv vil og føler for.. Såklart, det finnes mange som står på hardt, gjør jobben sin, lærer seg språket godt osv. Og de synes jeg er kjempeflinke! Sånne folk skulle vi absolutt hatt flere av her i Norge, siden vi absolutt må fortsette å ta inn innvandrere. Det er MITT synspunkt. Alle andre får ha sine egne meninger og synspunkt.. Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Invandrerene på min skole er bare en gjeng med wannabe gangstere og yoyoer som er ute etter bråk, fyll, røyk osv..Poenget er at eg har veldig liten respekt for den typer invandrergrupper, mens dei som er orntlige derimot har eg like lite imot som en nordmann.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 De som kommer her og finner seg ett arbeid(ett ÆRLIG arbeid) har eg ingenting imot og er hjertlig velkommen. MEN de som kommer her og lever på staten,voldtar,dreper og bare lager bråk skulle vert banket(litt) og sendt RETT tilbake igjen. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det jeg synes er mest synd, er at rasisme er et ord som blir på en måte misbrukt. Om en utenlandsk statsborger ikke får sin vilje, da er det rasisme. Mange de jeg har vært borti oppfører seg sånn. Akkurat som om de er verdt mer enn alle andre mennesker i hele verden, som deres lyster og drømmer skal settes foran alt annet. Det er helt feil å gå på gata, spesielt enkelte steder i Oslo, og ikke skjønne hva noen sier. Det er helt feil når lærere begynner å ta undervisning på urdu fordi det er så få "norske" elever i klassen, og fordi mange av de utenlandske i klassen ikke skjønner norsk. JEG mener at flytter man til et annet land, er det på sitt rette å lære seg språket der, lære seg de skikker, lover og regler som gjelder i det landet. Ikke bare leve etter hva man selv vil og føler for.. Såklart, det finnes mange som står på hardt, gjør jobben sin, lærer seg språket godt osv. Og de synes jeg er kjempeflinke! Sånne folk skulle vi absolutt hatt flere av her i Norge, siden vi absolutt må fortsette å ta inn innvandrere. Det er MITT synspunkt. Alle andre får ha sine egne meninger og synspunkt.. Jeg er helt enig med hva du sier. Slik er akkurat mitt synspunkt om innvandrere. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 En bruker følte for å bumpe denne tråden for å slippe ut litt frustrasjoner. Desverre brøt han diverse retningslinjer i samme slengen. Posten er derfor slettet sammen med noen svar på denne. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vel, invandrere som kommer hit, skaffer seg som noen sa, en ærlig jobb og lærer seg norsk har jeg ikke noe i mot. Hyggelige mennesker er de og. Men de som kommer her og ikke lærer seg norsk, ikke jobber, men bruker tiden sin på å være kul osv. (sånn som han 13-14åringen på bussen i dag som begynte å glo på meg fordi jeg og en kompis lo av en historie. Når han hadde glodd lenge nok sa jeg "hva?", han svarte med "hva hva" og fortsatte å stirre, jeg snudde meg, og da jeg så tilbake på gutten glodde han fortsatt, før han prøvde å late som han skulle spytte på meg.)De kan egentlig bare sendes til helvete tilbake fra der de kom fra og bli skutt, døde av sykdom osv. Brutalt, men hey, de fikk en sjangse. Min mening. Gadd ikke å lese hele tråden, så kan godt være noen som har nevnt akkurat samme som meg. Menmen Lenke til kommentar
marishu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Synes mange invandrere er snyltere. Nesten hver eneste mørkhudet dame jeg ser bærer rundt på et lass av unger som de selvsagt får statlig støtte for. Synes de kan betale for egne barn selv, ihvertfall dersom de har flere enn tre noe mange av de har. Det samme gjelder norske borgere, får man mer enn tre barn kan man jammen betale for de selv. Mange invandrerkvinner som bare sitter på rumpa og ikke jobber, mens resten av oss tar oss utdanning og jobber slik at dette landet kan gå fremover, noe som igjen er vanskelig med den ekstremt dårlige utdanningspolitikken vi har i dag. Mange av mannfolkene er også ekle, måten de ser på norske kvinner og tiltaler oss på er bare ekkelt. Når dere kommer inn i Norge får dere jammen meg følge norske lover og normer, ihvertfall når dere ikke er i deres eget hjem. Husk at det er vi som betaler for mange av dere!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå