Gå til innhold

E6600,E6700,X6800 Superpi 3,6Ghz Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14.300

Har ikke teste memset, har strammet det i bios; 4-3-3-7-1-10-2-6-7.8us, skal prøve memset nå.

EDIT: Memset fungerer ikke på 680i. Joda, 3.1beta, tester nå.

Satt ned fra 35 til 26 på tRFC, uten noe bedre resultat, så nå er alle timingene så stramme de blir.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å fullføre 32M, selv om hele PC'n kjører stock. SuperPi fryser etter et par minutter uansett. Memtest86 kjører hele natta uten problemer. Kan Vista ha skylden?

Oppdaterer denne for å slippe så mange poster OT:

Kjørte akkurat 30 min OCCP uten problemer. PC'n er orthos stabil på 3.6GHz med 4-4-3-8-20 i allefall. Skal sette på en haug med tester nå, men ser at flere på xs har problemer med 32M og vista.

SuperPi låser på 8M også, tror det er et problem med vista, for kjørte akkurat 16 timer orthos blend fint.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

Karnsje, kan du kjøre Orthos eller 2x Prime 95 på den maskinen din? Er ikke sikker på hva Vista kan og ikke kan, du må bare prøve.

Orthos "Blend" testen er tøff og stresser både cpu/hk/ram, det samme er standard testen i prime95. Prøv, begge er for testing av stabilitet, feiler Orthos kan det være vært å prøve "small FTT" som kun stresser cpu, for å eliminere ev. feil.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Første fra meg.

Skikkelig møkkadisk jeg brukte når jeg satt denne, men resultatet ble ikke så halvgalt alikevel. P5B kortet mitt nekter å la meg kjøre en høyere divider på minnet, skikkelig irriterende det der. Men skal sette opp en ny disk og se om det ikke blir bedre tider av det.

13,984

spi36GHZ_13984s.jpg

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...