another_visitor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 vurderer en MX 1000, eneste som holder meg litt igjen er at det er en modell som er noen år gammel, og den nyere MX Revolution har fått flere gode tilbakemeldinger. noen grunn til å gå for MX-1000 foran MX Revolution, foruten hvilken som kjennes best? Var og kjente på begge i dag og jeg synes MX 1000 kjennes bedre ut, smak og behag seff.. så jeg går mest sannsynlig for den jeg men vil gjerne høre om noen har noe å si til fordel for MX Revolution.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har ikke hørt noe særlig bra om MX Revolution... Spesielt om du planlegger å bruke den som spillemus, glem det. Må du på død og liv ha en trådløs tror jeg G7 er et bedre valg. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 ja jeg vil ha en trådløs mus, av praktiske årsaker. Nå spiller jeg ingen FPS spill men kun Guild Wars o.l så har ingen spesielle krav til at den må være kjemperask, har hatt trådløs Logitech (cordless desktop pro) til nå men stabilitet, funksjoner, at musen ikke lever sitt eget liv etc er ting som teller for meg.. har ikke kjent på G7 enda men kan stikke ut og ta en titt på den, synes den ser litt 'liten' ut på bilde sammenligna med MX1000 / Revolution. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå