Hyperio Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er nødt til å på en eller annen måte få tak i Derrick-sangen. Dere vet den introsangen som er på Derrick. Jeg vet at den bare heter Titelsong, men jeg må finne den. Vi skal nemlig lage en tysk film, en slags parodi på Derrick. Det er en skoleoppgave. Så hvis du har den, kan du vennligst kontakte meg? Lenke til kommentar
Subtacto2007 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er nødt til å på en eller annen måte få tak i Derrick-sangen. Dere vet den introsangen som er på Derrick. Jeg vet at den bare heter Titelsong, men jeg må finne den. Vi skal nemlig lage en tysk film, en slags parodi på Derrick. Det er en skoleoppgave. Så hvis du har den, kan du vennligst kontakte meg? 8050679[/snapback] Jeg har den ikke, men det er i alle fall Les Humpries Singers som framfører den, det kan kanskje hjelpe deg litt på vei. Det finnes sikkert noen mp3 filer der ute et sted... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Derrick theme http://www.derrick-fanclub.de/L'ispettoreDerrick.mp3 Edit: God netikette er å søke ordentlig, sjekke sticky og ikke poste i flere underforum. 5627972[/snapback] Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk for god hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå