matmons Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Pappa har tenkt å kjøpe digitalkamera og han har fått anbefalt desse. hvilket er best ? Eller er det andre alternativ som er bedre. Ps. det kommer heilt sikkert til å stå i auto modus så lenge han bruker det. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Lurer selv litt på Pentax 430RS, men har også sett litt på Canon Ixus V3 og Nikon CoolPix 4300. Viktig: forholdsvis lite og lett, har ikke behov for enorm zoom. 2-3mp forholdsvis pent/stilig 128mb kort i tilleg Maks: 5500,- Hva bør jeg gå for? Synes overnevte kameraer er noe dyre.. Kameraet kommer ikke til å brukes spesielt ofte. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Ixus V3 er ihvertfall lite og stilig. Brukbare bilder tar det også. :smile: Lenke til kommentar
Betakisen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hva med et Nikon Coolpix 995? 2 x 256, 1 x 128, 1 x 30 MB Sandisk CF, veske, Eske CD plater, ledninger, 2 stk ladere og garanti.......:wink: Betakisen Lenke til kommentar
*T* Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har Sony DSCP9 og er veldig fornøyd med det. Man kan ikke si at det ene kameraet er bedre enn det andre uten å vite hva du forventer av kameraet, hvilken type fotografering du ønsker å drive med, hvilke funksjoner du ønsker, osv... Tror begge kameraene ville gitt ett bra resultat, men jeg kan anbefale sony kameraet. Som tidligere nevnt; Canon's Ixus V3 er ett bra alternativ! :smile: Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 21:23, skrev MaxCPU:Lurer selv litt på Pentax 430RS, men har også sett litt på Canon Ixus V3 og Nikon CoolPix 4300....Hva bør jeg gå for? Synes overnevte kameraer er noe dyre.. Kameraet kommer ikke til å brukes spesielt ofte. Nikon 4300 er nok et godt kamera, men ideen med lysfilter istedetfor blender får meg til å reise bust! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå