Anixion Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jaja... Men jeg ble så sur på grunn av at jeg først hadde 2.0 og så ble den til 2.6... For jeg har ALLTID hatt 2.0... 8619473[/snapback] PSP eller fw. oppdateringen på GTA:LCS spillet? Etter at Sony fant ut at folk brukte GTA:LCS spillet til å nedgradere sitt system, lagde Sony et nytt spill som har 2.6 i fw. oppdateringen på spillet. Spillet skal altså være Unpatchet. Sjekk ut hvilken fw. oppdateringen det står under Game på PSP'en. Om det står 2.0 er det riktig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Det står i guiden at du må ha " 1 minnekort satt inn i PSP'en, på mer enn 32MB". Jeg har et minnekort på nettopp 32MB, funker det eller må det være større enn 32MB? 8618297[/snapback] Problemet er at de filene du må ha på PSP'en samtidig totalt sett er akkurat litt større enn 32MB. Så jeg har ikke fått det til . Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det står i guiden at du må ha " 1 minnekort satt inn i PSP'en, på mer enn 32MB". Jeg har et minnekort på nettopp 32MB, funker det eller må det være større enn 32MB? 8618297[/snapback] Problemet er at de filene du må ha på PSP'en samtidig totalt sett er akkurat litt større enn 32MB. Så jeg har ikke fått det til . 8623298[/snapback] Har fått nedgradert til 1.50 nå, for senere --->3.40OE. Brukte minnekortet fra mobilen min Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 PSP eller fw. oppdateringen på GTA:LCS spillet? Etter at Sony fant ut at folk brukte GTA:LCS spillet til å nedgradere sitt system, lagde Sony et nytt spill som har 2.6 i fw. oppdateringen på spillet. Spillet skal altså være Unpatchet. Sjekk ut hvilken fw. oppdateringen det står under Game på PSP'en. Om det står 2.0 er det riktig. 8620565[/snapback] Ok... Men bare sånn at jeg har det klart: Når det står "update ver 2.00" så er det riktig uansett? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, eller, det er meget meget sannsynlig at du har riktig versjon av spillet da ja. For å summere opp. PSP'en din kan ikke ha firmware høyere enn 3.03. GTA:LCS kan ikke ha høyere firmware enn 2.0(1) Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja, eller, det er meget meget sannsynlig at du har riktig versjon av spillet da ja. For å summere opp. PSP'en din kan ikke ha firmware høyere enn 3.03. GTA:LCS kan ikke ha høyere firmware enn 2.0(1) 8657616[/snapback] Ja oki, men jeg må mase LITT til.. Er det KLIN umulig å nedgradere fra 3.10 OEC?? Inging vei tilbake etter dette? Fins det i så fall noen 3.03 som det går an å nedgradere med gta igjen da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Om du har 3.10 OEC, hvorfor skal du nedgradere? Uansett, vil du nedgradere tilbake til 1.5 (hvor du så kan legge inn hva du vil), så holder du inne R-knappen mens du starter PSP'en, og velger "recovery" eller "downgrade" eller noe som ligner. Da kjører den tilbake til 1.5 . Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Om du har 3.10 OEC, hvorfor skal du nedgradere? Uansett, vil du nedgradere tilbake til 1.5 (hvor du så kan legge inn hva du vil), så holder du inne R-knappen mens du starter PSP'en, og velger "recovery" eller "downgrade" eller noe som ligner. Da kjører den tilbake til 1.5 . 8672793[/snapback] Nesten. Du kan kjøre en pbp fil som skal ligge på et fast sted via recovery. Men du må legge den inn selv først. Har ikke prøvd det selv, men mener at man da skal legge pbp fila til 1.5 det stedet recovery leter. Hvis du ikke er sikker på hvor den skal ligge er det bare å fyre opp recovery og se Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ah, idag har jeg kjørt inn 3.40 OE-A på PSP'n min.. Virkelig digg å kunne tweake og leke litt! Har hatt 2.0 leeeenge og brukte eLoader, som ikke var 100% stabil... Anbefales på det sterkeste! Og Alastor, du burde oppdatere førsteposten litt, med nyere info om 3.40 OE-A! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg har null info ang 3.40 OE-A, så om noen har lyst til å lage en kjapp info-post, så kan jeg lime den inn med kreds til skaper i min førstepost? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Åssen info er du ute etter? Install guide eller generell info? Uansett, her er det det som er nytt i 3.40 OE-A * 3.40 homebrew support * 1.50 homebrew support (Some Homebrew May Not Work) * PS1 EMU (Run your backups and sonys official PS1 games) * Recovery menu * 3.40 features(web browser, flash, etc.) * Supports all UMD's * 1.00 Eboot Compatibility * Built In ISO loader * NO-UMD support * Prx Loading * Region Free * Region Changer * Activate WMA * Activate Flash Player * X-O button changer * Skip Sony logo Whilst Booting * Overclocking * Wifi can work at 333Mhz * Access to flash 0 and 1 via usb * When formatting ms, GAME150, GAME340 and ISO directories will be created. * Full Resolution for AVC Playback * 4th level of brightness can be selected without ac adaptor. * Improvement in web browser * Faster PSX emulation 3.40 OE-A er forresten sinnsykt enkel å installere. Det er en setup fil du kjører som extracter alt inn på PSP'n din på riktige steder. Så trenger du bare å følge et par enkle steg i en readme, og smokk! EDIT: Forresten, hvis ikke jeg tar helt feil så skriver du at man må oppgradere til 3.03 og derretter ned igjen til 1.5. Det går da an hvis du ligger på en lavere firmware enn 2.71, så går det fint ann å oppgradere til 2.71 og downgrade derfra igjen til 1.5. Skal visst være en trygg metode. (Denne har jeg prøvd selv) Denne er også gruelig enkel.. Det er kun en setup fil du laster ned og kjører, som extracter filene på riktig plass. Du kjører kun en exploit i PHOTO mappen, og derretter install fila til 1.5. Jeg kan kanskje bake sammen en liten guide av dette hvis det er behov for det? Endret 27. mai 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Du virker som om du holder deg mer oppdatert enn det jeg gjør for tiden. Det jeg foreslår, er at du lager en ny guide ang downgrade --> upgrade for de med 2.71 og lavere, samt upgrade til 3.40 OE-A osv. Du kan bruke alle deler av min guide. Og så lager du en ny tråd, som jeg setter som sticky istedenfor denne . Men da må guiden være totalt sett mer omfattende enn den jeg har nå. Jeg har nemlig ikke kapasitet til å oppdatere min noe særlig - det viktigste for meg var å få psx-spilla mine til å fungere på psp . Og de funker strålende nå. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Du virker som om du holder deg mer oppdatert enn det jeg gjør for tiden. Det jeg foreslår, er at du lager en ny guide ang downgrade --> upgrade for de med 2.71 og lavere, samt upgrade til 3.40 OE-A osv. Du kan bruke alle deler av min guide. Og så lager du en ny tråd, som jeg setter som sticky istedenfor denne . Men da må guiden være totalt sett mer omfattende enn den jeg har nå. Jeg har nemlig ikke kapasitet til å oppdatere min noe særlig - det viktigste for meg var å få psx-spilla mine til å fungere på psp . Og de funker strålende nå. 8718002[/snapback] Den er grei! Da kjører jeg igang med det! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=771867 Der er det guider på hvordan du kan nedgradere fra 2.71 til 1.5. Andre downgrader der også. 3.40 OE har samme instalasjon metode som de andre OE tror jeg. Bare å lese readme filen det. Lenke til kommentar
Phantnce Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Feil, du må først nedgradere til 1.5 via nevnte recovery meny, så innstallere update'n. MEN - hvorfor ialledager vil du oppdatere deg bort fra all friheten? Legger du inn 3.40 offisiell, finnes det INGEN vei tilbake igjen. 8608675[/snapback] Unnskyld meg, eg finn ikkje instruksjon til å 'downgradere' 3.10 OE-A. Eg kunne trengt ein kjapp instruksjon. Har lasta ned "PSP-Pack.zip" Takk, Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Heh? Hva slags firmware har du nå? Sonys offisielle 3.10, eller noe annet? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Feil, du må først nedgradere til 1.5 via nevnte recovery meny, så innstallere update'n. MEN - hvorfor ialledager vil du oppdatere deg bort fra all friheten? Legger du inn 3.40 offisiell, finnes det INGEN vei tilbake igjen. 8608675[/snapback] Unnskyld meg, eg finn ikkje instruksjon til å 'downgradere' 3.10 OE-A. Eg kunne trengt ein kjapp instruksjon. Har lasta ned "PSP-Pack.zip" Takk, 8745570[/snapback] * Åpne .rar fila fra din Custom firmware. NB: Recovery flasher programmet mangler fra 3.03 OE-A .rar filene. Last ned 3.02 OE-A(Det er de samme filene og brukes på alle CFW). * Pakk ut RECOVERY til X:/PSP/GAME/ (så du ender opp med X:/PSP/GAME/RECOVERY) * Last ned 1.5 Update, om du ikke har gjort det alt. * Døp om 1.5 update fra EBOOT.PBP til UPDATE.PBP. * Kopier denne til X:/PSP/GAME/RECOVERY/, det skal nå være 2 .prx filer og 3 .pbp filer i denne mappen. * Nå restarter du PSP'en og holder inne 'R' knappen. Recovery menyen dukker opp. DO NOT PANIC! * Scroll ned til Run program at /PSP/GAME/RECOVERY/EBOOT.PBP, og trykk 'X' * Det kommer opp masse tekst..., press 'X' * Du skal nå ha en 1.5 PSP Filer du kan laste ned er her Teksten er kopiert rett derfra også (: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Denne tråden er nå løsnet, da 2 nyere guider har kommet til i en annen tråd, her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har fått til å nedgradere nå! ;D Brukte stebroren min sin XD Men jeg bare lurte på om hvordan man får oppgradere til 3.10 OE-C? Jeg limer inn de der filene, men jeg får bare EN korupt data.. Det stod at mappa var gjemt bak en del korupte data, men jeg fikk bare en... Vær så snill å hjelp! =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå