Kuldesjokk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei. Klarte ikke dy meg måtte starte kjølinga i kveld etter en ukes venting klarte jeg ikke vente, men er det farlig å kjøre springvann fram til i morgen? Skal ha destillert og frostvæske i morgen Edit: leste sticky så denne var temmelig unødvendig STENGT Endret 28. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du bør egentlig rense blokkene og radiator før du heller destillert + frostvæske på. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Så må ta ut alt sammen rense det og sette inn igjen? Veldig farlig om jeg ikke gjør det? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Da dropper jeg det Får frostvæske og batteri vann i dag eller i morgen. Se gjerne mitt andre innlegg trenger noen tips der Lenke til kommentar
strexx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 vil anbefale og heller vente jeg da men.. så veit du at systemet er så reint som det får blitt.. går lenger tid til du må rense igjen.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du bør hvertfall rense alt med eddik før du har i batterivann. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 har nå fyrt i gang batterivann og frostvæske. Ser ut til å funke greit, men liker ikke cpu blokka Den funker flott, men bare liker den ikke Så går til anskaffelse av swiftech blokk og t-line. Etter at det er montert blir det rengjøring... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har kjørt springvann + frostvæske i godt og vel en måned nå . Noen som vet hvor jeg kan få tak i destillert vann billig? På essoen her skulle man tro de solgte hellig vann, 15kr/l, langt over bensin og diesel til og med... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Biltema... Kjøpte 4 liter batterivann, 1 liter frostvæske, litermål (20kr) og ei fylleflaske kom på 100 kroner totalt Synes ikke det var så værst... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Biltema... Kjøpte 4 liter batterivann, 1 liter frostvæske, litermål (20kr) og ei fylleflaske kom på 100 kroner totalt Synes ikke det var så værst... 8072486[/snapback] Hvor mye var det for 4 liter? Gidder ikke dra inn til oslo for å kjøpe vann likevel men... Btw, jeg har ikke hatt noen problemer med springvann foreløpig, det er også litt snillere enn det avioniserte vannet når det gjelder korrosjon. Endret 4. mars 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Husker ikke helt Men 30 kroner eller noe sånt... Holder til 8 utskiftinger for meg, så er fornøyd med prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå