NyLakkert Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men har overhode ikke peiling; Si at jeg har solgt en vare. Denne varen skal jeg sende som egenemballert norgespakke til kjøperen. Hvordan går jeg frem? er det bare å pakke inn varen, ta den med til postkontoret, å si "hei jeg skal sende denne til xxxx"? er det samme fremgangsmåte ved postoppkrav? takker for alle svar Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå vet jeg ikke hvor stor den er, men det billigste blir sannsynligvis å sende det som smart post for da er ikke prisen avhengig av vekt. Da kjøper du i såfall en ferdigfrankert eske og putter det du skal sende oppi. Skriver på adresse og leverer fra deg Lenke til kommentar
Huni Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Om du sender den med Norgespakke , Smartpost , eller pakker den inn selv, er det samme fremgangsmåte ved levering. Bare å ta med deg pakken på postkontoret eller post i butikk og si du skal sende den. Du får da en lapp du må skrive navn og adresse på. Denne lappen blir klistret på pakka, mens du får en del som kvittering. Pakka får også ett pakkenr som du kan spore på posten.no. Skal du sende den i oppkrav er det bare å spørre om det. Det koster litt ekstra, men kan være kjekt om du ikke stoler 100% på at mottakeren betaler for seg... Håper det klarnet opp litt Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 takker. nå ble det lys i tunnelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå