Blausen Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 To portretter inspirert av Brokeback Mountain. Og etpar av dama i hjemmestudio. Noen forslag til videre bearbeiding...? Ting som kan gjøres annerledes? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Wow. Ganske enkelt. Har ingenting å foreslå, bare lurer på hva du har gjort i det nest siste bildet. Fargene og lysbalansen er akkurat sånt jeg prøver å få til. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Steike haleluja til bra bilder! Noe av det beste jeg har sett her innpå noen gang! Svært svært bra! Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Wow. Ganske enkelt. Har ingenting å foreslå, bare lurer på hva du har gjort i det nest siste bildet. Fargene og lysbalansen er akkurat sånt jeg prøver å få til. 8050656[/snapback] Takk for kommentarer. Jeg har ikke gjort så veldig mye med det bildet. Tatt i et parkeringshus. Brukt lysrørslampa i taket... Justert ned farvene og lagt på et sepiafilter. Det er vel egentlig alt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilket objektiv/resten av utstyr utenom Eos 400D er brukt? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Veldig bra bilder! Likte ikke helt det første, men resten var fantastiske! Har ikke mye å tilføye her, for disse var kanonbra. Gratulerer! Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilket objektiv/resten av utstyr utenom Eos 400D er brukt? 8051108[/snapback] Tamron 28-75 mm er brukt på alle bilder Lenke til kommentar
zorry Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Veldig bra bilder! Likte ikke helt det første, men resten var fantastiske! Har ikke mye å tilføye her, for disse var kanonbra. Gratulerer! 8051349[/snapback] Jeg for min del likte det første bildet best. Blåtonen, det litt fraværende, innesluttede utrykket på modellen og en litt anderledes komposisjon gjorde dette til et veldig bra bilde synes jeg. Rett skarpehetsdybde og fokus har det vel også. Skulle det være en ting som kunne gjøres er det muligens å klone vekk skyggene i bakgrunnen over hattebremmen. Bilde nr 2 er jo teknisk greit, uten at det helt fenger meg. OK bilde, men ikke supert. Bilde nr.3 faller litt igjennom. Måten det ene øyet gror i sammen med skyggen på og det at alle detaljer i iris er borte, synes jeg skjemmer noe. Bilde nr.4 er et ok bilde. Kan det anes av måten hun holder hendene på at hun ikke er helt 110 prosent komfortabel med rollen som modell? Godt mulig jeg tar feil der... Bilde nr.5 er bedre enn nr.3 etter mitt skjønn. Øynene kommer klarere frem, men muligens kunne fokus ha vært satt litt lengre bort slik at det øyet som er lengst bort også ble noe skarpere? Alle de tre bildene av dama er preget av litt kraftige skygger rundt nesa. En svak belysning fra motsatt side av hovedlyset eller i kameraretningen kunne kanskje ha vært forsøkt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 De to første var knallbra! Tror ikke jeg kan komme med så veldig mye mer konstruktiv kritikk enn det, dessverre Jo, forresten. Syns øynene hennes var litt i overkant hvite på det første portrettbildet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Supre bilder! Synes du har en god koposisjon på alle. De er klare og godt fokuserte. Synes kanskje bilde nr. 1 var litt kjedelig, kanskje mest pga det tomme området i nedre venstre hjørne. Det hadde kanskje også hevet seg litt hvis personen hadde hatt øyekontakt med kameraet. Ellers mange flotte bilder, jenta di er også veldig søt Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Ojsann. Det var utrolig bra, synes Brokeback Mountain er en kjempe film, så det første bilde traff meg veldig. Ingen ting å kritisere, perfekt rett og slett. Ellers er også nr.4 meget godt. Utrolig bra lys, du må vel ha gjort noe annet enn bare å justert ned fargene og lagt på et sepiafilter? Mektig i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå