Ac-Cobra Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Tegninga blei messa opp. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Ja nå ordner det seg slik at jeg får et flipperspill også! (kanskje før jul til og med!) Edit: det var visst ikke noe av.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Hei! For alle som har lyst på kronespill; DET LIGGER ET KRONESPILL PÅ QXL NÅ!! SE HER! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kar alltid ønsket meg en slik spille maskin!! Men jeg skal ha den som spare børse! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kar alltid ønsket meg en slik spille maskin!! Men jeg skal ha den som spare børse! Hehe, det er det jeg også har brukt den til by i vei Lenke til kommentar
Odden Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 husker de gode gamle med 1kr som en bare knipset mynten. ingen elektronikk eller trang til strøm. bare mekanikk Lenke til kommentar
twarr Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 husker de gode gamle med 1kr som en bare knipset mynten. ingen elektronikk eller trang til strøm. bare mekanikk Det er av de gamle Røde Kors knipsekassene det, og de er fryktelig vanskelig å skaffe! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 dere nemnte airhockey med myntinkast til 20k, kva butikk er det? nokon som har peiling? U.huset her vil kjøpe! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 den hadde vært kul å ha 8) Lenke til kommentar
twarr Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg selger Spar 7 kronespill på qxl nå! Sjekk linken: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8456738 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 er det sånn man putter på en eller annen sum og så smeller i den saken til høyre så mynten flyr inn? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hei! Ja, du putter på en gammel kronestykke, så knipser du med den tingen på siden, for å prøve å treffe mellom hullene. Når du treffer, får du den gevinsten som det står... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Nå får jeg meg snart enda et kronespill: jeg får det i løpet av uken Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har nå et kronespill til salgs! Jeg har hatt mange kronespill, men dette er det mest strøkne av de alle. Dette er av den gamle typen med trekasse og kroner i fronten. Det er VELDIG pent! De som er intressert kan sende meg en email på denne adressen: [email protected] trykk her for å se et bilde av det! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva med den som du knipser kronestykker da? den likte jeg når jeg var liten.. likte eg og godt når eg var liten, men dei berre forsvinner eg veit om ein som står gjenn... kansje eg skal ta turen og prøva den:P Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har nå et kronespill til salgs! Jeg har hatt mange kronespill, men dette er det mest strøkne av de alle. Dette er av den gamle typen med trekasse og kroner i fronten. Det er VELDIG pent! De som er intressert kan sende meg en email på denne adressen: [email protected] trykk her for å se et bilde av det! ca pris? følger det med kronestykker? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er vel bare og ha gode kontakter i røde kors "pengefolk" det? hehe... mitt søskenbarn har en stefar som driver med slikt... hjemme hos de har de mange.. .er vel ikke umulig og få tak i det av han... men i lengden blir det faktisk veldig kejdelig! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Visst folk er intressert, så kan jeg muligens ordne en annen type også, rundt 20-30 stk...... så bare send meg en email! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har prøvd å sende mail! hvor mye skal du ha for den du skal selge nå? de 20-30 stk, er det samme type? pris? edit: om du absolutt vil ha denne samtalen via mail så send meg en mail da! adressen står i profilen min! trykk på "profile" eller "msnm" Lenke til kommentar
twarr Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Nå ligger den på qxl! Link: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9624446 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå