Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

et spørsmål om kjønnshår:)

Gjest Gjest_nyskjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hår kommer ;) jeg foretrekker barbert, liker det best når det er "gress"

kommer først på kølla, så under armene og til slutt veivisern sammen med tendensene til skjegg i trynet.

damer syns jeg det nesten er skam over hvis det ikke er "glatt" ! :p

som en god venn av meg sa en gang: Er det gress på banen spiller jeg ikke ! (fotballidiot :p )

Lenke til kommentar

som en god venn av meg sa en gang: Er det gress på banen spiller jeg ikke ! (fotballidiot :p )

8084691[/snapback]

Damer med hår på musa er ikke det beste nei. En liten stripe kanskje, men ikke når det begynner å bli mer en det du har på huet...

Lenke til kommentar
nei sist sommer fikk jeg mitt første kjønshår der nede da. det er vel da3/4 år siden. Nå har det blitt en liten busk, men jeg har ikke noe under armer eller veiviser eller noe sånt. snabelen er vel heller ikke lengere en 11CM vet jeg er i pubertet men trodde man fik hår begge steder ca samtidig.

Bare nyskjerrig, drit å spam bare vent greier please.

jeg er 15 år fyller 16 i år. Er litt sen i puberteten.

takker for useriøse svar

8049964[/snapback]

Litt sen i puberteten men innenfor det normale.

Tror at det kommer hår på penis før andre steder hos de fleste, var i allefall slik hos meg.

Penisen din er i den nedre delen av gjennomsnittet, men den er ikke unormal ;) Å du skal ikke se bortifra at den vokser en cm eller to før du er ferdig utviklet.

Uansett så skal du være gla om du bare får hår på penis. Jeg har tett skog over hele kroppen og det er ikke noe å rope hurra for...

Lenke til kommentar
nei sist sommer fikk jeg mitt første kjønshår der nede da. det er vel da3/4 år siden. Nå har det blitt en liten busk, men jeg har ikke noe under armer eller veiviser eller noe sånt. snabelen er vel heller ikke lengere en 11CM vet jeg er i pubertet men trodde man fik hår begge steder ca samtidig.

Bare nyskjerrig, drit å spam bare vent greier please.

jeg er 15 år fyller 16 i år. Er litt sen i puberteten.

takker for useriøse svar

8049964[/snapback]

Litt sen i puberteten men innenfor det normale.

Tror at det kommer hår på penis før andre steder hos de fleste, var i allefall slik hos meg.

Penisen din er i den nedre delen av gjennomsnittet, men den er ikke unormal ;) Å du skal ikke se bortifra at den vokser en cm eller to før du er ferdig utviklet.

Uansett så skal du være gla om du bare får hår på penis. Jeg har tett skog over hele kroppen og det er ikke noe å rope hurra for...

8084858[/snapback]

Sikkert ikke som "ulvemennene", uansett det er en sykdom som gjør at det vokser hår på hele kroppen.

Håper ikke det er det du har... :ermm:

Lenke til kommentar

8084691[/snapback]

Damer med hår på musa er ikke det beste nei. En liten stripe kanskje, men ikke når det begynner å bli mer en det du har på huet...

8084813[/snapback]

Jaja... stripa er fin den også! :love: men når vi står i dusjen og jeg ikke klarer å finne på noe annet å rope enn: regnskog! (ikke den beste idè'en nei) men hun shava da ja... fikk fin liten pil ---> som gikk nedover :love:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...