cabo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har kjøpt meg en N73 og der ligger det uendelig med muligheter med sync mot jobbmail og outlook, sjekke mail på andre epostbokser, live messenger osv. Men hva koster dette i bruk? For å ta et eksempel: Hvis jeg sjekker mail med mobilen min, hva koster det i bruk? Vil gjerne unngå overraskelser i mobil regninga Har prøvd å sjekke på netcom sidene, men finner liksom ikke helt ut av det. Derfor spør jeg oraklene i dette forumet Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Prisene avhenger ikke med hvor mye du er tilkoblet, men hvor mye du laster ned. Link Virker som om de tar 20 kroner per megabyte du laster ned (hvis du bare surfer på vanlig Wap \ Sjekker mail uten for mange bilder tar det litt tid før du har nådd 1mb edit: De har en megabytespris på 20 kroner. Det står også at de har en daglig max-pris på 20 kroner, så jeg vil da tro at du kan surfe så mye du vil i løpet av en dag for 20 kroner. Endret 28. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis du kommer til å bruke det mye hver dag vil jeg anbefale connect 20 tileggstjenste. Det koster 125 kr i mnd og du får 20 mb pr dag. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis du kommer til å bruke det mye hver dag vil jeg anbefale connect 20 tileggstjenste. Det koster 125 kr i mnd og du får 20 mb pr dag. 8065950[/snapback] Kommer an på om du bruker telefonen gjennom wapportalen eller ikke, er ikke alle sider du får tilgang til gjennom portalen på telefonen som defineres som wap, men de fleste. Bruker du tlf som "modem" er klart et connect eller lignende abonnement det beste å bruke, evt koble opp med gode (?) gamle og trege gsm istedet for gprs (da blir det vanlig minuttpris) Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Helt enig med deg, men her var det snakk om mail osv. og da syns jeg det er greit å binde det på 125 kr mnd så vet du hva du får. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Helt enig med deg, men her var det snakk om mail osv. og da syns jeg det er greit å binde det på 125 kr mnd så vet du hva du får. 8066026[/snapback] Jepps, ved vanlig mail lesning så er det jo uansett ikke store datamengder som lastes ned, og så er det jo uansett en maksfakturering på connect 20 også om jeg ikke tar helt feil, i tilfelle man feilberegner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå