Martin-sama Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei! Jeg har hatt min Samsung D-500 i over 1 1/2 år og batteriet begynner å bli veldig dårlig. Jeg har Nectom Active Talk og har planer om å videreføre det, og det gjør at ny mobil er billigere enn nytt batteri Jeg tenker jeg vil ha en med god batterilevetid, godt kamera, minnekort (enkel tilkobling til PC), MP3 og hele den pakken der! 3G er ikke et must. Mobilen skal som sagt ha Nectom Active Talk abbonement, og bør helst ikke koste mer enn 200-300 kroner. Noen som har noen tips til hvilken jeg burde går for? - Martin Endret 1. mars 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
glosi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Young Talk, Active Talk, Smart Talk, Active Talk Plus, eller Easy Talk. Du Får ikke kjøpt noen mobiler med et abb som bare heter Talk akkurat nå. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Abonnementet Talk kan ikke videreføres/oppgraderes da det er utdatert. Talk har en månedsavgift på 109 og en ringepris på 1,49 - altså ikke særlig gode betingelser. Hvis du vil ha en telefon til 200-300 kroner er nok ActiveTalk det rette valget. (Selv om du kan oppnå lavere totalpris over et år ved å velge f.eks. One Call eller NetCom SmartTalk.) Siden du ber om minnekort, mp3-spiller og godt kamera er Samsung utelukket til 2-300 kroner. Du får antagelig en SonyEricsson K750 til 1 krone, evt en W810 til noen hundrelapper. Stikk innom nærmeste NetCom-forhandler og se hva de har å tilby. Evt kan du sjekke webshop'en til NetCom :-) -snubbel Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ok, jeg har netcom active talk. Da koster ikke mobilene så mye Noen tips da? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Hei igjen. Mulig jeg skal kjøpe meg mobil imorgen, er det ingen som gi meg noen anbefalinger? Helst en med: Godt batteri, tilstrekkelig med gadgets (godt kamera, Mp3, osv) 3g er ikke nødvendig, men skader ikke heller Produsent har ingenting å si, så lenge telefonen når opp til kravene. Makspris er vel et par hundre kroner med Nectom Active Talk, gjerne mindre - Martin Lenke til kommentar
myers Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ville tatt en titt på Sonyericsson W810i da denne oppfyller alle kravene du nevner. er en super telefon Får også med minnekort, pc kabel, headsett... Endret 5. mars 2007 av myers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå