Skikongen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Vet ikke noen har linket til denne siden tidligere, men den er jaggu meg morsom. Nam nam - karbon Det er ikke utstyret det skal skorte på: L I N K til flere bilder Endret 8. mars 2007 av Skikongen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Bilde nummer 2= HAHA! :!: Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 kan han på bilde nr 2 være macgyver i forkledning? legger merke til at han har brukt en del ducktape.... flere slike bilder kan du finne her Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jææævlig mye bra i den linken, fytti katta! Spesielt morsomt syntes JEG det bildet med: OLYMPUS- Så er det en olympusfotograf, med et litt stort teleobjektiv, så sitter en hærskare av Canon fotografer med sine enorme L rør! Ken Rockwell?? Er det denne karen ( kjennte igjen den røde capsen) som er ute igjen med skrytinga si over Nikon kamera? Ja, jeg ser at vannet ikke er ekte Han hadde hvit caps ja... jaja uansett Endret 28. februar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hehe, fin denne. men en mer misledende emnetittel skal du lete lenge etter, etter min mening. "Legendariske bilder av fotografer" gjorde at jeg trodde tråden var full av Cartier etc bilder. Eventuellt bilder med legendariske fotografer avbildet. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hehe, fin denne. men en mer misledende emnetittel skal du lete lenge etter, etter min mening. "Legendariske bilder av fotografer" gjorde at jeg trodde tråden var full av Cartier etc bilder. Eventuellt bilder med legendariske fotografer avbildet. 8070327[/snapback] Jeg forventet å finne akkurat det samme som du nevner her, så kanskje det ville vært en idé å skifte navn. Men for all del, det var veldig mye bra her! Fikk meg en god latter Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 at han orker å bære liksom 50kg med KAMERAER :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå