NewShuttle Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er på jakt etter en løysning for å henge opp ein stor plakat uten å skade den på nokon måte. Jo billigare jo betre sjølvsagt Plakaten er 2,85m breid og 1,25m høg. Har tenkt litt på plakatlister av den typen som ein klemmer på kvar side av plakaten. Nokon som veit kor eg kan få tak i eit par slike? Problemet er vel helst at dei må være så lange som 2,85m... Andre mulige løysningar / tips? NS Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det finnes sånn plastalin(?)klister-greie. Det kan hende at det ikke er nok for en så stor plakat, men det kan vel løses med at du setter de overalt. Da slår du ikke hull på plakaten, og det er lett å ta av veggen senere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Lærertyggis eller noe. Jeg har masse plakter på rommet. selvom jeg tar masse av dette, sklir de sakte ned. bruk stifter eller nåler. Det er best. Teip løsner etterhvert også Lenke til kommentar
NewShuttle Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Plastlin / lærertyggis / kit eller ka da nå heiter er ikkje noko bra alternativ. Ramme kunne jo alltids fungert, men sikkert vanskelig å finne noko så stort og med akkurat det rette målet... NS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå