Gå til innhold

Flygebilder ønskes vurdert.

Anbefalte innlegg

Hei,

Ser i rettningslinjene at her skal bilder tatt av poster selv gis kritikk. Er ikke jeg som har tatt disse men jeg er motiv. Håper det passerer likevel da jeg ikke fant noen bedre kategori.

Vurderer og få ett eller begge disse bildene fremkalt. Har dere noen tips for bearbeiding?

Bilde nummer en har jeg justert farger og kontrast, mens nummer to er rotert og beskjært.

post-17968-1172698468_thumb.jpg

post-17968-1172698484_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pic one: The color, the color! It's totally wrong, especially the snow!

Bildene er gode dokumentasjonsbilder, men syntes fargene ble alt for spreke og virket feil. Ser det var nydelig vær den dagen, og solen var sikkert sterk, men det hele virker en tanke uvirkelig ,lyset og fargene.

Paragliding er rått, har ikke prøvd, men nesten :cool:

Lenke til kommentar

Synes ikke-panorama-versjonen ble best. Lufta rundt gjør det veldig, eh, luftig. Vinkelen er perfekt! Men ville croppet bort fjelltoppen nederst til venstre.

Og fargene trenger fremdeles litt justering (ifølge min skjerm). Snøen er bedre, men fortsatt mer lilla enn kjølig blå. Og jeg synes ofte himmelblått på digitalfoto blir alt, alt for mettet og dyp.

Lurer på hvordan hanggliding oppleves sammenlignet med paragliding. Prøvd begge?

Lenke til kommentar

Din versjon av snø var bedre ja. Det ser ut som du har justert kun snøen? Justerte du vha. rgb?

Hang- vs paragliding.. Har ikke prøvd begge, ennå. Men jeg valgte hanggliding på grunn av det jeg tror er en bedre flyfølelse. Man ligger jo som supermann :) Dessuten er ytelsene til en hangglider mye bedre enn hos paragliderne, flyr lengre og mye raskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...