Skavold Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det burde jo være perfekt, egentlig. Ny teknologi, masser av utfordringer og ikke minst nesten bare gutter! Klart, prosenten av ekle, asosiale nerder er litt høyere enn på almenn, men likevel Det blir jo litt det samme som gutter som skal gå formgiving. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så få gutter der :/ (... ja, jeg gikk GK Formgiving.) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har søkt allmenn påbygning på Lørenskog vgs. Aner ikke hva annet jeg skal sette opp. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 1. Studiespesialisering ved Arendal Videregående Skole 2. Medier og kommunikasjon ved Strømsbu Videregående Skole 3. Medier og kommunikasjon ved Risør Videregående Skole 4. Service og samferdsel ved Arendal Videregående Skole Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Medier og kommunikasjon: Elvebakken VGS Bjerke VGS Husker ikke, men jeg skal inn på Elvebakken eller privatskole =P Lenke til kommentar
redsword Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 nå går jeg almenne påbygg. det er IKKE morsomt, så dere som søker dit til høsten... et råd, ikke skulk en time! det blir lærling tid for meg etter militæret reiser til Bodø eller Finnmark i Flyvåpenet eller Militær Politiet Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Samme som jeg går på nå, Greveskogen VGS. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Studiespesialisering VG2, Volda vidaregåande. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 1 TAF 2 allmen/studiespesialisering 3 elektro Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 1. Elektro - Sola VGS - Jåttå - Randaberg VGS 2. Almenn - St. Svithun - St. Olav - Hetland Bor i stavanger Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Elektro, media og kommunikasjon og almenn. Allmenn vil jeg ikke inn på i det hele tatt. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tryggheim, e'kke det sånn kristengreier'a? Anbefaler heller Akademiet, eller Bryne hvis du ikke gidder å reise så langt. 8049605[/snapback] Netopp DERFOR velger jeg tryggheim.... 8049689[/snapback] Er du kristen? 8049817[/snapback] Les signatur og avgjør selv... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Søkte Drømtorp (MK),Frogn (studie.s) og Ås (disign og håndtverk) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Søkte Drømtorp (MK),Frogn (studie.s) og Ås (disign og håndtverk) 8056155[/snapback] Tenkte å søke MK på Drømtorp jeg også, men er det ikke en litt narko skole? Har hørt at det er fryktelig dårlig miljø der.. Valgte heller MK på Nesodden. Ellers har jeg søkt på Frogn og Ås selv.. hvor bor du? Endret 1. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Medier og Komunikasjon: Sandvika. Rosenvilde. Idrett: Dønski. Almen: Sandvika. Nadderud. Lenke til kommentar
tvslave Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Allmenfaglig påbygging på Voss VGS Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Studiespesialiserende: Nøtterøy Studiespesialiserende, realfag med teknologi og design: Færder (eneste skole i landet som har denne linja) aka. produktdesign linje.... Nettsiden dems *klikk* Elektro: Færder og Horten (?) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 _Scotty_ : Er det narkomiljø der ? Jeg som har så lyst til å gå MK. Tror ikke jeg havner der uansett men. Jeg bor på Vinterbro/Nordby Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Samfunnslinja på katedralskolen. Valgte samfunnsøkonomi, sosiologi/politikk, realmatten og fysikk på et skjema vi leverte inn. Det er rykter om at det vil bli ganske høyt snitt på den linja siden de bare åpner for en klasse. Er litt usikker på om jeg søker språk eller realfag på andrevalget... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 _Scotty_ : Er det narkomiljø der ? Jeg som har så lyst til å gå MK. Tror ikke jeg havner der uansett men. Jeg bor på Vinterbro/Nordby 8056270[/snapback] Nesodden er ikke et alternativ altså? Har bare hørt at det var noe narko greier der for et par år siden ellerno.. Samt at det er et dårlig miljø der. Jeg satser på at jeg kommer inn på Ås selv egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå