specnaz91 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, endelig er det 1. mars, imorgen stenger altså vigo.no for videre endring inntil en eller annen dato i juni. Hva slags utdanningsprogram har dere valgt og hvilket skoler? Kanskje vi møtes på en av disse skolene? Her er i så fall mine: Har søkt inn på studiespesialisering som første valg, medier og kommunikasjon som andre og helse og sosial fag som tredje. Studiespesialisering skoler: Oslo Katedralskole Grefsen Vgs Foss Vgs Medier og kommunikasjon skoler: Elvebakken Vgs Bjerke Vgs Peer Gynt Vgs Helse og sosialfag er ikke aktuelt xD Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) VK2 Allmennfag med spansk, sosiologi, bedriftsengelsk og reiseliv. Jeg valgte samme skole som i år, og jeg er sikker på at jeg kommer inn da snittet på den skolen jeg går på suger uteligger. Endret 28. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Vk 2 Formgiving på tre forskjellige skoler. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror nok han mente hvilke skoler Jeg valgte forøvrig Ås, Nesodden og Frogn -Elektro -MK -SSP -> IB (ås) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Studiespesialisering: 1.Lambertseter 2. Nordstrand 3. Elvebakken Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har søkt: 1.IKT 2.Data og Elektronikk 3.Sjøfart et ellerannet.. Noe matrosting.. Men tror ikke jeg ligger så dårlig an at jeg må gå her.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har søkt på andreåret Medier og kommunikasjon ved Hvam vgs. Satser på at jeg kommer inn, da jeg går der førsteåret nå. Som andrevalg har jeg samma linja, men Nes vgs. Tredjevalget er Nannestad vgs, men der slipper jeg nok å gå. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Elektrofag - Tryggheim - Helleland (tror jeg at var navnet på den skolen) Media ok Kommunikasjon - Time - Gand Studiespesialisering - Tryggheim Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Erhm.. 3'e året Servicelektronikk ved bardufoss flyplass\ bardufoss vgs. Trykka bare vilt på resten for ikke noe annet jeg orker å gå ^^ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Elektrofag- Tryggheim - Helleland (tror jeg at var navnet på den skolen) Media ok Kommunikasjon - Time - Gand Studiespesialisering - Tryggheim 8049579[/snapback] Tryggheim, e'kke det sånn kristengreier'a? Anbefaler heller Akademiet, eller Bryne hvis du ikke gidder å reise så langt. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror nok han mente hvilke skoler 8049457[/snapback] Avhenger jo fra retning til retning det da. Har ihvertfall søkt: 1: Maler og byggtapetserer (Stovner, er kun Stovner i hele Oslo som har det) 2: Byggteknikk (Stovner) 3: Klima, miljø og energi (Stovner) Ganske greit om jeg kommer inn på Stovner, da jeg bor der og går på skolen allerede Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ehm.. Skole ja... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Skole...man utdanner seg for så å daue noen tiår etterpå. Great. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Elektrofag- Tryggheim - Helleland (tror jeg at var navnet på den skolen) Media ok Kommunikasjon - Time - Gand Studiespesialisering - Tryggheim 8049579[/snapback] Tryggheim, e'kke det sånn kristengreier'a? Anbefaler heller Akademiet, eller Bryne hvis du ikke gidder å reise så langt. 8049605[/snapback] Netopp DERFOR velger jeg tryggheim.... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Tryggheim, e'kke det sånn kristengreier'a? Anbefaler heller Akademiet, eller Bryne hvis du ikke gidder å reise så langt. 8049605[/snapback] Netopp DERFOR velger jeg tryggheim.... 8049689[/snapback] Er du kristen? Endret 28. februar 2007 av skyhawk Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har søkt:1.IKT 2.Data og Elektronikk 3.Sjøfart et ellerannet.. Noe matrosting.. Men tror ikke jeg ligger så dårlig an at jeg må gå her.. 8049528[/snapback] Samma som hun untatt 3'edje valg. Kommer jeg ikke inn på noen av de 2 første tar jeg kvelden altså. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Medier og kommunikasjon: Elvebakken Søndre Nordstrand vettafaen - fordi om jeg ikke kommer inn på elvebakken søker jeg Noroff Design og håntverk: Elvebakken Holtet ? Design og håntverk med studiekompetanse: Elvebakken husker ikke resten Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 1. IKT Jessheim 2. IKT Nannestad 3. Salg, service og sikkerhet Nannestad (De tvinger oss fra Jessheim til Nannestad ) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Er du kristen? 8049817[/snapback] Hint1: Les nicket hans. Hint2: Han valgte å gå på en kristenskole fordi *trommevirvel* Det er en kristenskole! OnTopic: MK 2andre, Sogndal VgS. Valg 2 og 3 har jeg ingen anelese over hva ble. Førde elns -.- Endret 28. februar 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Håhå. Ingen. Jeg går automatisk videre. Og jeg glemte hele skoledrittet. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå