Gå til innhold

bilde kvaliteten på Zen vision:M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyskraftig og skarp. I sin prisklasse og type er det nok lite som slår den. Skal du ha noe bedre, må du vel over til iAudio, men det er en helt annen prisklasse.

Kan være lei i direkte solskinn, men fungerer ypperlig inne (jeg har forsøkt å se på film på buss, det kan være vanskelig om filmen er ganske mørk).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

2.5", 320x240 piklser, 18 bit 260000 farger. Det er tec specsene ;)

I realiteten er skjeren veldig god, bedre enn ipod video men noen hakk dårligere enn iaudio. Den støtter divx uten konvertering og med VGA størrelse på TV ut, så 1900 kr for 30GB er veldig bra pris.

Om du klarer deg med atskillig mindre minne og litt konvertering/resizing av videoer vil jeg dytte deg i retning av iaudio D2. Akkurat kommet av en 3 timers busstur ti loslo der jeg satt og så på film med D2 og min egen lille oppfinnelse og det var en fryd, så på dagens (gårsdagens i usa altså ;) ) NCIS og Stargate sg1 episode, og det var veldig digg. Pluss at etter 3 timer med video hadde batteriet gått ned bare 1 av 4 streker, både PSPen og den bærbare dvden min konker ut rundt 3-4 timer. Men som sagt, mindre minne. Har 2GB innebygd til musikk og 4GB sd kort til film, noe som holder til ca 50 episoder á 20 minutter. Skal oppgradere til (GB sd når støtte for det kommer ;)

Lenke til kommentar

WOW :ohmy: det var utrolig bra svar..... veit ikkje hått eg skal sei, trur eg går for saken ja.... men alltids greit med bruker innlegg... så om noen fler har testet den og kan fortelle litt hadde eg vært takknemlig!

Lenke til kommentar
Testet den litt i dag igjen, var på rundtur i oslo og testet hodetelefoner og fant en slik stand på spaceworld med vision m. så spesielt godt på skjermen med tanke på det topicet her, og ja, veldig bra skjerm indeed! Du kommer neppe til å angre!

Off topic: nerdete bildet taa i dag på macdonalds ;)

http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...gard/bytur2.jpg

8055381[/snapback]

var veldig snilt a deg :love: men da trur eg like godt eg bestiller hærligheten.

nok en gang Captain Ødegård, TAKK!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ebay ;) men nå er det legge-seg-med-d2-på-fanget-og-se-scrubs-tid så får skrive mer om det i morra :p

edit: på jobb nå og har pause så

:

sjekk at det har gode karakterer.

sjekk porto til norge, og se etter evt pliktig forsikring etc. noen som selger billig og tar det igjen på skyhøy porto eller ved å skrive høy pris for forsikring etc, fordi mange ikke sjekker slikt og blir da lurt

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...