Frigg33 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har fått meg vista men jeg får ikke til å vise de vinduene jeg har oppe i 3d format, hvordan kan jeg fikse dette?... er det noe jeg må endre på? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Rett etter installasjonen, så optimaliserer Vistaen din etter PC-spesifikasjonenene dine, så har du en dårlig datamaskin, så kan det være svaret. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Bruker du Aero? Har du gjennomsiktig oppgavelinje og gjennomsiktige kanter på vinduene? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Bruker du Aero? Har du gjennomsiktig oppgavelinje og gjennomsiktige kanter på vinduene? 8049350[/snapback] Nope.. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Om du ikke har gjort det, må du laste ned nyeste vista-drivere til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor mange poeng fikk du i "Windows Experience Index"? Du kan se det under Kontrollpanel > System. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Og hvilken Vista-versjon har du? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 fant ut grunnen.. har for dårlig data .. enda et tegn fra ovenfra at eg trenger ny data.. Har Vista Ultimate Skal installere den på den andre dataen.. den er mucho bedre Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) fant ut grunnen.. har for dårlig data .. enda et tegn fra ovenfra at eg trenger ny data.. Har Vista Ultimate Skal installere den på den andre dataen.. den er mucho bedre 8064501[/snapback] Har samme problem, men får fortsatt ikke aero flip til og fungere, har 2,2 i index. Har fått 2,2 i grafikk og 2,3 i spillgrafikk. Men skjønner ikke det, for Asus ENG6200LE 256mb burde være bra nok. Kan jo se om jeg finner noen nye drivere på nettet da. Det hjalp heller ikke... Endret 3. mars 2007 av magnus85 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 fant ut grunnen.. har for dårlig data .. enda et tegn fra ovenfra at eg trenger ny data.. Har Vista Ultimate Skal installere den på den andre dataen.. den er mucho bedre 8064501[/snapback] Har samme problem, men får fortsatt ikke aero flip til og fungere, har 2,2 i index. Har fått 2,2 i grafikk og 2,3 i spillgrafikk. Men skjønner ikke det, for Asus ENG6200LE 256mb burde være bra nok. Kan jo se om jeg finner noen nye drivere på nettet da. Det hjalp heller ikke... 8064881[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 fant ut grunnen.. har for dårlig data .. enda et tegn fra ovenfra at eg trenger ny data.. Har Vista Ultimate Skal installere den på den andre dataen.. den er mucho bedre 8064501[/snapback] Har samme problem, men får fortsatt ikke aero flip til og fungere, har 2,2 i index. Har fått 2,2 i grafikk og 2,3 i spillgrafikk. Men skjønner ikke det, for Asus ENG6200LE 256mb burde være bra nok. Kan jo se om jeg finner noen nye drivere på nettet da. Det hjalp heller ikke... 8064881[/snapback] Ingen som vet? 8074858[/snapback] Jeg fikk det til nå.. jeg fikk det til først etter at jeg installerte oppdateringene.. sjekk at du har gjort det samme.. etter jeg hadde gjort det gikk jeg inn på instillinger for utseende og valgte windows aero fra listen... det valget kunne jeg ikke gjøre før jeg tok oppdateringene... men jeg kjenner at det krever mer av dataen.. går litt tregere.. jeg fant ikke fram til nstillinger for utseende på noen andre måter enn i Hjelp avdelingen på vista.. jeg søkte bare der på "fargeoppsett" også valgte jeg det første forslaget som kom.. der inne er det en link til nstillinger for utseende.. håper du klarer det Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 fant ut grunnen.. har for dårlig data .. enda et tegn fra ovenfra at eg trenger ny data.. Har Vista Ultimate Skal installere den på den andre dataen.. den er mucho bedre 8064501[/snapback] Har samme problem, men får fortsatt ikke aero flip til og fungere, har 2,2 i index. Har fått 2,2 i grafikk og 2,3 i spillgrafikk. Men skjønner ikke det, for Asus ENG6200LE 256mb burde være bra nok. Kan jo se om jeg finner noen nye drivere på nettet da. Det hjalp heller ikke... 8064881[/snapback] Ingen som vet? 8074858[/snapback] Jeg fikk det til nå.. jeg fikk det til først etter at jeg installerte oppdateringene.. sjekk at du har gjort det samme.. etter jeg hadde gjort det gikk jeg inn på instillinger for utseende og valgte windows aero fra listen... det valget kunne jeg ikke gjøre før jeg tok oppdateringene... men jeg kjenner at det krever mer av dataen.. går litt tregere.. jeg fant ikke fram til nstillinger for utseende på noen andre måter enn i Hjelp avdelingen på vista.. jeg søkte bare der på "fargeoppsett" også valgte jeg det første forslaget som kom.. der inne er det en link til nstillinger for utseende.. håper du klarer det 8077560[/snapback] Dette har jeg sjekket gjentatte ganger, aero er nok aktivert virker det som, alt annet tilsier det utenom denne aero flip`n med windows tast og tab.. Ergerlig når alt annet er smooth.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så du har gjennomsiktige kanter rundt vinduene og gjennomsiktig oppgavelinje? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så du har gjennomsiktige kanter rundt vinduene og gjennomsiktig oppgavelinje? 8078538[/snapback] Hm.. Ja vil da mene det, har iallefall den sidelinjen med oppgaver o.l på, men dette er kanskje standard? Står aero på temaet mitt så regner i grunn med det men. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den sidelinja er standard ja. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Så du har gjennomsiktige kanter rundt vinduene og gjennomsiktig oppgavelinje? 8078538[/snapback] Hm.. Ja vil da mene det, har iallefall den sidelinjen med oppgaver o.l på, men dette er kanskje standard? Står aero på temaet mitt så regner i grunn med det men. 8079062[/snapback] Trykker du på de riktige tastene for å opp 3D-flip'en? windows-tasten+tab Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så du har gjennomsiktige kanter rundt vinduene og gjennomsiktig oppgavelinje? 8078538[/snapback] Hm.. Ja vil da mene det, har iallefall den sidelinjen med oppgaver o.l på, men dette er kanskje standard? Står aero på temaet mitt så regner i grunn med det men. 8079062[/snapback] Trykker du på de riktige tastene for å opp 3D-flip'en? windows-tasten+tab 8081510[/snapback] Selvfølgelig hehe, men dette skjønner jeg fint lite av. Virker nesten som det kan være en bug i vista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå