Dhack Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sitter å sliter med et valg mellom laptop eller stasjonær for tiden. Lurer da på om denne PCen vil klare spillet supreme commander og Company of heroes bra? er Ikke disse spillene jeg spiller messt men vil gjerne at den nye PCen min skal støtte dette. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Ingen som har erfaring med denne PCen? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Et tips, legg ved link Mange som kan si om den klarer det eller ikke ved å se på spesifikasjonene. Ikke alle som gidder å lete de frem selv... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ingen som har erfaring med denne PCen? 8060654[/snapback] Her er et par tips men jeg kan fortelle deg at den vil klare alle dagens spill i god kvalitet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=708153 Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 hehe sliter skikkelig med valget står mellom bærbar/stasjonær :S er mye på ferie å lignende så laptop hadde vært greit... men får jo mye mer ytelse i stasjonær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå