all right Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har nettopp installert Windows Visa Ultimate på maskinen min å er igang med å legge inn driver og programmer. Men jeg får ikke skjermkort driverene til å fungere tilfredstilldende. Jeg prøvde først med de nyeste standar driverene for Vista fra NVida. Disse fungerte helt greit utenom at automatiske viftekontrollen om skjermkortet ikke justerte seg selv slik at viften på kortet går for full speed hele tiden, og dett bråker en del. Etter dette tenkte jeg at jeg skulle prøve med driverene som var på Cden om fulgte med skjermkortet, disse skulle være vista ready, men etter jeg hadde installert disse ble skjermen helt svart å slik forble den. Jeg måtte til med system gjennoppretting å tilbakestille systemet. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få skjermkortet til å fungere tillfredstillende. På Club3D sine hjemme sider linke de bare til NVidia sine standar drivere så jeg finner ingen ting der. Kortet det gjelder er ett Club3D Geforce 7600GT PCIE. Hovedkortet er ett Asus PB5 viss det har noe å si. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få skjermkortet til å fungere tillfredstillende. På Club3D sine hjemme sider linke de bare til NVidia sine standar drivere så jeg finner ingen ting der. 8048530[/snapback] Dette er en link til nvidia sine standard-drivere: 32-bit: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_100.65.html 64-bit: http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_100.65.html Der skal 7600GT være støttet... Har du fremdeles problemer? Lenke til kommentar
all right Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, skjermkort kjøleren går enda for full speed! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, skjermkort kjøleren går enda for full speed! 8049208[/snapback] Prøvd å laste ned nVidia nTune? I Vista ligger nemmelig overklokking, temperatur mm. i nTune, ikke i driveren. Lenke til kommentar
all right Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg klarer ikke å kjøre nTune, "Du har ikke administrator tillgang til dette programmet" kommer det bare opp, så kommer jeg bare inn i NVidia sitt kontroll panel å her kan jeg ikke stille ned hastigheten på vifta så vidt jeg kan se. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå