rekar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tittelen sier vel alt. Hvordan skal jeg demontere CD-spilleren i en Golf 03 mod? Grunnen til at jeg må gjøre det er fordi spilleren spytter ut alle CD plater jeg prøver å spille av. Får feilmeldingen "CD Error". Den vil ikke engang ha en rense CD. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 2003 = Golf 4, right? Det hjelper om du forteller hva slags CD-spiller som sitter i den, da demonteringsjobben vil variere.. Lenke til kommentar
rekar Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Golf 4 ja. Spilleren er orginal. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tror du bør høre med en merkeforhandler. Jeg vet ikke hvordan en originalspiller i en Golf 4 ser ut (egen enhet/bygd inn i dashbord osv...), men du trenger sannsynligvis et spesielt verktøy for å få ut spilleren. Det burde ikke være et problem å få dem til å låne deg det i fem minutter for å få løsnet den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ta med førerkort og vognkortet inn, så får du helt sikkert låne! Kanskje det ligger i hanskerommet ditt også? Det bør jo følge med til kunden (det gjør det alltid når du kjøper en for ettermontering). Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det blaupunkt spiller med 2 hull på hver side av spillern så er det bare å finne frem 4 små skrutrekkere og dytte inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå