Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og ang. Cola, kjøp Cola Zero dersom du absolutt må ha det. 8063416[/snapback] Coca Cola Zero er ikke ekte Cola! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og ang. Cola, kjøp Cola Zero dersom du absolutt må ha det. 8063416[/snapback] Coca Cola Zero er ikke ekte Cola! 8063474[/snapback] Ekte cola smaker for så vidt greit, cola light, zero og all den dritten der smaker ... tja, in lack of a better word ... dritt. Hvorfor ikke kutte cola helt? Personlig har jeg ikke drukket cola på 6-7mnd nå. Jeg bestemte meg for å gi faen i det, og det gjorde jeg. Det er vanskelig i begynnelsen, men hvis du klarer å holde ut en stund, vil du fort oppdaget at du ikke lenger føler noe behov for det. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og ang. Cola, kjøp Cola Zero dersom du absolutt må ha det. 8063416[/snapback] Coca Cola Zero er ikke ekte Cola! 8063474[/snapback] Ekte cola smaker for så vidt greit, cola light, zero og all den dritten der smaker ... tja, in lack of a better word ... dritt. 8063501[/snapback] Forstår ikke hvordan folk klarer kjenne forskjell mellom vanlig Cola og Zero. Light kjenner jeg forskjell med en gang dog. Men det beste er jo helt klart å kutte ut colaen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Smerten som du opplever på høyre side kan godt skyldes sting (m.a.o du er for dårlig trent, eller at du har spist rett før trening). Lite trolig at du skulle ha en skade der, dersom du ikke er aktiv innenfor noe idrett o.l.8063416[/snapback] Han nevner jo at han også lett får hold, er ikke dette det samme som "sting" (rart ord). Ellers får man vel neppe slikt i skuldra. Jeg anbefaler å høre med en intruktør, lege eller annen dyktig person. Skulerskader er ofte ikke lett å finne ut av, og det er ikke kult å trene dem verre. Men jeg ser at du veier alt for lite i forhold til vekta di, du burde veie minst 70kg mener nå jeg. 8063416[/snapback] Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Enig i at jeg veier for lite ja. Er litt plagsomt å være så tynn enkelte ganger, fryser jævlig lett! ;p Har prøvd å gå opp men det å spise så ofte som hver tredje time er vansklig, og tidkrevende. Jeg håper trenigen i seg selv vil resultere i at jeg går opp en del. Hva kostholdet angår skal jeg prøve så godt jeg kan å spise "Riktig" - og kutte så mye ned på cola'en som mulig (Det vil ikke bli lett!), kanskje gå over til Cola Zero. (Som forøvrig er den beste lightbrusen så langt etter min mening) Tror ikke smerten i brystet skyldes hold, da hold gjerne er litt lenger nedenfor brystet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå