propers404 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei.. Driver med et prosjekt om Brasil og skal skrive en reportasje om en viktig historisk hendelse i landet. Har googlet til ingen nytte. Hvis noen har en link til en side med litt info, så hadde jeg vert takknemlig. EDIT: Glemte å skrive at det er en Norsk-oppgave Endret 28. februar 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Google = "Historical events + Brasil" Gav meg http://gosouthamerica.about.com/od/brahist...y_of_Brazil.htm Noe der som kan brukes kanskje? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Tusen Takk "Jerix". Fant en del der. Hvis noen har mere, så kom med det. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Finnes det noen måte jeg kan oversette til norsk. Litt slitsomt å oversette alt manuelt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei Brasil er et spennende land det, har onkler og tanter som bor nedi der - men har aldri rotet meg til å besøke dem. Tenket meg en tur i påsken kanskje. http://www.daria.no/skole/?tekst=7602 Her har du i hvert fall en kronologisk liste over Brasils historie (litt ned på siden). Disse er et godt utganspunkt for goggling, hvis du trenger mer info. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hihi, tror nok du blir nødt til å oversette så godt du kan på egenhånd! Skole skal være slit vett' :] Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 trur det var noe sånt som denne linken det er en fin måte å oversett på, den oversetter jo veldig vanskelig da, men reinskriving må du jo allikavel:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå