Hetland Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hihihi /poke Tone damli aaberget! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Nå har absolutt alle fått facebook, tilogmed moren min. MOREN min, har hørt om det, og vurderer å anskaffe seg det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Nå har absolutt alle fått facebook, tilogmed moren min. MOREN min, har hørt om det, og vurderer å anskaffe seg det. 8499283[/snapback] Hahaha :!: Jeg har faktisk flere av lærerne mine som venner der. Sprer seg fort. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Høres skummelt ut, tror ikke jeg vil at lærerne mine skal ha tilgang til alle bildene som ligger av meg på nett. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 lagde en gruppe kalt diskusjon.no for oss peps på diskusjon.no Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 lagde en gruppe kalt diskusjon.no for oss peps på diskusjon.no 8501346[/snapback] Det er allerede en gruppe for oss. "Forumet". Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) lagde en gruppe kalt diskusjon.no for oss peps på diskusjon.no 8501346[/snapback] Er allerede en gruppe for oss. Den heter 'Forumet' Så du var nok for sent ute der gitt. Edit: Aidskake var for kjapp Endret 29. april 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Til dere som adder meg som friend uten å ha pratet med meg noen gang tidligere: Beklager, men jeg godkjenner ikke folk jeg ikke "kjenner". Jeg har private bilder av venner og kjente som jeg ikke ønsker å dele med hele omverden. I tillegg gidder jeg ikke det teite "om å ha flest venner"-jaget. Ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mora mi hadde hørt om det før meg Har fått meg en jeg også nå.. Ikke det at jeg syntes det var så veldig spennende.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg dermimot er medlem for en ting, og en ting only! Vinne "ha flest venner" krigen for så og ta over hele facebook! Så alle som vil støtte den nye herskeren av Facebook legegr til Lars Andre Martinsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Ja ser du har spammet forumet med invites. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lakus spammer ikke, han viser fram sin dominanse og vilje til og ta over Facebook Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 leste et intervju med idol tone og hun sa hun skjønte ikke helt poenget med facebook for hver gang hun logget på hadde hun fått ca 150+ invitasjoner fra folk som ville være vennene hennes, så det eneste hun fikk gjort nesten var bare å få ryddet opp i det kaoset der , så vet ikke om hun kom til å bruke det så mye, hehe skjønner jeg godt , både fordele og ulemper med kjedis-tilværelsen, det spørs hva det er mest av da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Synes det er teit at folk jeg ikke er venner med, eller aldri har snakket med legger meg til.. Men for all del, jeg er så snill at jeg godtar de fleste Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva er vitsen med å ha så mange "venner"? Kan jo liksågodt ta en tur ned i byen og spørre om navn og nummer til alle du møter PS: Husk Notisblokk, Bilde kan tas med mobil Welcome to RealityFace Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 PS: Husk Notisblokk, Bilde kan tas med mobil Man kan notere på mobilen og. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 PS: Husk Notisblokk, Bilde kan tas med mobil Man kan notere på mobilen og. 8549224[/snapback] Da er det iallefall en person som har forstått det... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da er det iallefall en person som har forstått det... Dette har jeg peiling på vettu. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ah, det er masse noobs som legger meg til som venn, og når jeg spør hvem de er så svarer de aldri Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ah, det er masse noobs som legger meg til som venn, og når jeg spør hvem de er så svarer de aldri 8550855[/snapback] Hva heter du? Så legger jeg deg til venn (om jeg ikke har deg som venn da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå