Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Velg norway network 8389932[/snapback] Hmm, enten er jeg blind eller så står den ikke der. Screenshot? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 http://www.facebook.com/networks/networks.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) http://www.facebook.com/networks/networks.php 8391267[/snapback] Takk i allefall EDIT: Svarte heller. Trykker på nettverket men får opp "You must log in to see this page." Jeg er så totalt lost. Kan noen hjelpe meg enda mer? Endret 15. april 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har laget en Norsk facebook gruppe for de som er intressert å joine den Alle er velkommen Alder 16+ Kilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hva er facebook? Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hva er facebook? 8395756[/snapback] Facebook er noe ala msn, men mere avansert. Du kan finne venner og folk du ikke har pratet med siden barnehagen Facebook er ganske bra. Man kan starte/joine grupper. Fra jobben min er det over 70 stykker som er med der Prøv det ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Når jeg går inn på min profil, så til venstre der hvor "frinds" vises med sånne små bilder osv får jeg ikke sett alle "friends" jeg har, bare 14 av 60 elns. Hvordan får jeg alle vennene til å synes der? Kanskje ett bilde hjelper litt? Snakker da om den ruta med bilder av venner osv til venstre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Det er bare de av vennene dine som er med i norway networket. har ennå ikke funnet hvordan man får alle der. Men alltid har venner i et spesielt nettverk stått der. Er med i norway LS da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er generelt lei av alle sånne profil-sider, men facebook er den jeg har likt mest hittil. Du har ikke masse unødvendig dritt du ikke trenger der. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) 98% of the earths population has a myspace. If you're of the 2% that realize that it's just a stupid fad, please sign here (gjeld forøvrig facebook, wayn +++ òg) Men, for all del, kos dykk ungdom (berre tullar med dykk ) Endret 16. april 2007 av dark by design Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er en av de 2%ene! [frustrasjonsutbrudd] Dama har facebook, alle vennene hennes har facebook, alle i familien hennes har facebook, og alle maser på at jeg skal lage meg facebook konto! Facebook kan brenne! [/Frustrasjonsutbrudd] Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er en av de 2%ene! [frustrasjonsutbrudd] Dama har facebook, alle vennene hennes har facebook, alle i familien hennes har facebook, og alle maser på at jeg skal lage meg facebook konto! Facebook kan brenne! [/Frustrasjonsutbrudd] 8396736[/snapback] Facebook er bra. Jeg var i tvil selv, men når alle på jobben hadde registrert der så gjorde det jeg også Anbefaler dere å prøve det Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har sett det nok, for å si det sånn... men altså, det er vel ingen vits for meg å prakke på dere som liker facebook mine meninger... Vil ikke trolle til tråden heller så jeg sier: have fun, and good luck with that! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 må jo joine nå da, leste et sted at det var sosialt selvmord og ikke bli med på facebook... så da er det bare og redde seg selv Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Morsomt er det værtfall. Kom innom Xbox 360 Norge når dere er på facebook Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjenner ingen som har det Eller, det vil si, har ikke spurt Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Holder meg til Myspace. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Smeltet sammen Facebook tråder. Vi holder oss til en Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) [frustrasjonsutbrudd]Dama har facebook, alle vennene hennes har facebook, alle i familien hennes har facebook, og alle maser på at jeg skal lage meg facebook konto! Facebook kan brenne! [/Frustrasjonsutbrudd] Hehe, har det på samme måten med vennene mine. Men meg får de aldri! *sta* må jo joine nå da, leste et sted at det var sosialt selvmord og ikke bli med på facebook... så da er det bare og redde seg selvÅja, og hvem fant på det da? Har du forresten ikke hørt at det er sosialt selvmord å ikke være på Second Life? Eller Nettby.no (sorry, VG)? Eller <sett inn din greie her>? Det er tusenvis av slike. Hvis man ikke klarer å leve uten en sånn greie, så blir det nok sosial katastrofe uansett ;-) Facebook er blitt så store pga det er venner og bekjente som overtaler en til å bli med, og da er det vanskeligere å si nei. Til og begynne med er det sikkert ekstra kult (oj, så mange folk!), men pass på så man ikke blir en facebook-slave, slik enkelte av vennene mine allerede har. Lykke til/God bedring! :-P Endret 16. april 2007 av kommers Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hvordan får jeg invite til forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå