Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er facebook?

8395756[/snapback]

Facebook er noe ala msn, men mere avansert. Du kan finne venner og folk du ikke har pratet med siden barnehagen :)

Facebook er ganske bra. Man kan starte/joine grupper. Fra jobben min er det over 70 stykker som er med der

Prøv det ut :)

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på min profil, så til venstre der hvor "frinds" vises med sånne små bilder osv får jeg ikke sett alle "friends" jeg har, bare 14 av 60 elns.

Hvordan får jeg alle vennene til å synes der?

Kanskje ett bilde hjelper litt? Snakker da om den ruta med bilder av venner osv til venstre ;)

post-96473-1176719905_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg er en av de 2%ene!

[frustrasjonsutbrudd]

Dama har facebook, alle vennene hennes har facebook, alle i familien hennes har facebook, og alle maser på at jeg skal lage meg facebook konto! Facebook kan brenne!

[/Frustrasjonsutbrudd]

8396736[/snapback]

Facebook er bra. Jeg var i tvil selv, men når alle på jobben hadde registrert der så gjorde det jeg også

Anbefaler dere å prøve det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

må jo joine nå da, leste et sted at det var sosialt selvmord og ikke bli med på facebook... så da er det bare og redde seg selv

Lenke til kommentar
[frustrasjonsutbrudd]

Dama har facebook, alle vennene hennes har facebook, alle i familien hennes har facebook, og alle maser på at jeg skal lage meg facebook konto! Facebook kan brenne!

[/Frustrasjonsutbrudd]

Hehe, har det på samme måten med vennene mine. Men meg får de aldri! *sta*

må jo joine nå da, leste  et sted at det var sosialt selvmord og ikke bli med på facebook... så da er det bare og redde seg selv
Åja, og hvem fant på det da? Har du forresten ikke hørt at det er sosialt selvmord å ikke være på Second Life? Eller Nettby.no (sorry, VG)? Eller <sett inn din greie her>? Det er tusenvis av slike. Hvis man ikke klarer å leve uten en sånn greie, så blir det nok sosial katastrofe uansett ;-)

Facebook er blitt så store pga det er venner og bekjente som overtaler en til å bli med, og da er det vanskeligere å si nei. Til og begynne med er det sikkert ekstra kult (oj, så mange folk!), men pass på så man ikke blir en facebook-slave, slik enkelte av vennene mine allerede har. Lykke til/God bedring! :-P

Endret av kommers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...