Blåbær Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 SIden du syns det er fjortiss, så anbefaler jeg deg heller linkedin.com som er av den samme sjangeren men har ihvertfall klart å luke ut den fjortiss faktoren du kan finne andre steder. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 SIden du syns det er fjortiss, så anbefaler jeg deg heller linkedin.com som er av den samme sjangeren men har ihvertfall klart å luke ut den fjortiss faktoren du kan finne andre steder. 8281987[/snapback] Er ikke så fan av konseptet da. Gå inn på andres "qle" bilder fra fester, vise seg fram så mye som mulig. Få nye "venner" på nettet man glemmer etter en dag osv osv. Har sikkert mange andre begrunelser på lager. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Du vil ikke slikt på linkedin, er forretningsorientert. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ahh, kanskje fordi den gjelder kun nettverket Norway 8274105[/snapback] Så da må man først melde seg inn i nettverket Norway, og så gruppen "forumet"? Svært så strevsomt det skulle være da. Og jeg finner ingen gruppe som heter Norway. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ahh, kanskje fordi den gjelder kun nettverket Norway 8274105[/snapback] Så da må man først melde seg inn i nettverket Norway, og så gruppen "forumet"? Svært så strevsomt det skulle være da. Og jeg finner ingen gruppe som heter Norway. 8282089[/snapback] Må gå på "my account" og fikse norway der. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Går jo ikke ann å melde seg inn i "forumet" uten å være en del av norway nettverket. Er med i andre nettverk og da går det ikke an å melde seg inn i norway nettverket samtidig. Dette kan admin av gruppen lett fikse ved å la alle joine, ikke bare de fra norway nettverket. Og forresten facebook er elgammel. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Enkelte vil kanskje påstå at "Er du ikke på Facebook <eller sett inn ditt favoritt-sosiale-nettverk-på-nett-her>, så eksisterer du ikke". Fint, da slipper jeg å eksistere :-) Redigert: typo. Endret 31. mars 2007 av kommers Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er ikke medlem, men får stadig mail om at noen har lagt meg til som venn der. Er det en moroklump som har registrert seg med min mailadresse? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er ikke medlem, men får stadig mail om at noen har lagt meg til som venn der. Er det en moroklump som har registrert seg med min mailadresse? 8284381[/snapback] Kanskje noen har vært så hyggelig og spart deg bryet med å lage en profil, og gjort det for deg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er ikke medlem, men får stadig mail om at noen har lagt meg til som venn der. Er det en moroklump som har registrert seg med min mailadresse? 8284381[/snapback] Kanskje noen har vært så hyggelig og spart deg bryet med å lage en profil, og gjort det for deg 8284385[/snapback] Det er jo isåfall temmelig koselig! ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 det er vell mere det at venner av deg lager konto der , og så inviterer di deg som venn . Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvordan skal jeg finne gruppen "forumet". Funker ikke når jeg søker på forumet, within Norway, Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Her er direkte-linken: http://www.facebook.com/group.php?gid=2260344390 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den skulle hjelpte meg med å sende inn request? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 på høyresiden, under logoen, join this group... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Har bare "report group" under der jeg. Endret 1. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 på høyresiden, under logoen, join this group... 8287320[/snapback] Jeg har ikke den på den gruppa. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 da er det sikkert bare fordi man ikke er på Norway nettverket, det pleier å fikse saker og ting. gå på my account, networks tab'en, change region, og let deg fram til Norway Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er jo flere Norway greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå