Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SIden du syns det er fjortiss, så anbefaler jeg deg heller linkedin.com som er av den samme sjangeren men har ihvertfall klart å luke ut den fjortiss faktoren du kan finne andre steder.

8281987[/snapback]

Er ikke så fan av konseptet da.

Gå inn på andres "qle" bilder fra fester, vise seg fram så mye som mulig. Få nye "venner" på nettet man glemmer etter en dag osv osv.

Har sikkert mange andre begrunelser på lager.

Lenke til kommentar
Ahh, kanskje fordi den gjelder kun nettverket Norway :)

8274105[/snapback]

Så da må man først melde seg inn i nettverket Norway, og så gruppen "forumet"? Svært så strevsomt det skulle være da. Og jeg finner ingen gruppe som heter Norway.

Lenke til kommentar
Ahh, kanskje fordi den gjelder kun nettverket Norway :)

8274105[/snapback]

Så da må man først melde seg inn i nettverket Norway, og så gruppen "forumet"? Svært så strevsomt det skulle være da. Og jeg finner ingen gruppe som heter Norway.

8282089[/snapback]

Må gå på "my account" og fikse norway der.

Lenke til kommentar

Går jo ikke ann å melde seg inn i "forumet" uten å være en del av norway nettverket. Er med i andre nettverk og da går det ikke an å melde seg inn i norway nettverket samtidig.

Dette kan admin av gruppen lett fikse ved å la alle joine, ikke bare de fra norway nettverket.

Og forresten facebook er elgammel.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jeg er ikke medlem, men får stadig mail om at noen har lagt meg til som venn der. Er det en moroklump som har registrert seg med min mailadresse? :huh:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke medlem, men får stadig mail om at noen har lagt meg til som venn der. Er det en moroklump som har registrert seg med min mailadresse? :huh:

8284381[/snapback]

Kanskje noen har vært så hyggelig og spart deg bryet med å lage en profil, og gjort det for deg :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

8284381[/snapback]

Kanskje noen har vært så hyggelig og spart deg bryet med å lage en profil, og gjort det for deg :ohmy:

8284385[/snapback]

Det er jo isåfall temmelig koselig! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...