DuckDuckGoose Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg lurer på en ting. Det er en kompis av meg som til stadighet skriver statusoppdateringer som er ganske irriterende, og jeg ønsker å slippe å se disse hver gang jeg logger meg på (han oppdatere rimelig ofte). Er det noen måte jeg kan blokkere ut disse statusoppdateringene for bare han, uten å måtte blokkere han som venn? Vil nødvendigvis ikke gå inn i en krangel fordi jeg irriterer meg over dette, bare stille og rolig sone han ut på noen områder. Noen som vet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 ja, det du kan gjøre er nederst når du er på home-siden og finne frem preferences. Finner navnet til din kjære venn og velger less about these friends. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) . Endret 19. april 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 I has fjortis venner. Som liker å legge ut bilder :O Hva var så spesielt med det? En bikini viser mer enn det. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) . Endret 19. april 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Jeg skulle bytte emailadresse som er tilknyttet Facebook-kontoen og fikk denne meldingen: Har jeg gjort noe feil, eller kan man ikke bruke enivest.net-kontoer? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Høres rart ut, eventuelt kan du sende mail til facebook og få dem til å skifte for deg. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Høres rart ut, eventuelt kan du sende mail til facebook og få dem til å skifte for deg. Det må ha hvert en feil på siden, nå står det at man må skrive inn passordet i stedenfor undefined, så da fikk jeg endelig skiftet mailadresse. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg er med i Norway nettverket men får ikke meldt meg inn i gruppa fordet Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg er med i Norway nettverket men får ikke meldt meg inn i gruppa fordet hvilken gruppe? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Norway nettverket. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Hvilken gruppe? Lenke til kommentar
Graff Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når man sletter venner fra facebook, hvem får vite det da? Kommer det frem på førstesida når man logger, etc? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ingen får vite det med mindre de aktiv søker deg opp. Ev kan du blokkere personen(som jeg har gjort) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Mine notifications har sluttet å virke. Jeg får ikke varsel når noen kommenterer bilder av meg og slikt, og jeg har vert innpå innstillinger og prøvd å endre, men det står der at jeg skal motta e-post og slikt når noen kommenterer på et bilde av meg. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 1. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
fireman_jorgen Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har samme problemet selv. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som vet hvordan jeg kan stoppe å gi ut varsler eller at jeg motar varsler fra noen? F.eks når ting skjer i applikasjpnen f.eks mafia warz eller lignende hvor man får haug av de røde boblene fra andre eller at man sender ut ? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skulle gjerne fått telefonboken i facebook over på en .csv-fil eller .vcard-fil. Noen som vet en løsning? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Bare jeg som får "Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience." hele tiden? Sinnsykt irriterende.. vært slik mange ganger, men når jeg var borte i juleferien og brukte en annen PC så fungerte det alltid... nå som jeg er tilbake så er det akkurat som før, har hatt den meldinga siden kl 15 i dag.. Endret 3. januar 2010 av Scotty Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Joina på facebook jeg også, heter "Sigurd Lende" Facebook er digg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå