Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Heisann

Sliter med å adde to emails (altså en til) til "information", noen som kan hjelpe? :)

Kanskje det funker hvis du først skriver den ene, så komma etterfulgt av den andre mailen?

Nei fikk sånn: "Please enter a valid email address." :hm:

Ser forresten sånn ut:

post-96942-1195244679_thumb.jpg

Er jeg på rett sted? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Sliter med å adde to emails (altså en til) til "information", noen som kan hjelpe? :)

Kanskje det funker hvis du først skriver den ene, så komma etterfulgt av den andre mailen?

Nei fikk sånn: "Please enter a valid email address." :hm:

Ser forresten sånn ut:

post-96942-1195244679_thumb.jpg

Er jeg på rett sted? :hmm:

Ingen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Slik blir du kvitt facebook

Trodde du det var bare å trykke på «slett»-knappen?

Dette må du gjøre:

1. Gå til Privacy og sett alle innstillinger til maks sikkerhet. Slik slipper dine venner å få varsler om at du melder deg ut av nettsamfunnet. Dermed spammer du ikke deres lister med varsler om at du melder deg ut av grupper osv.

2. Når det er gjennomført, kan du begynne å melde deg ut av alle gruppene du har deltatt i. De fleste på Facebook er med i flere ad hoc-grupper uten spesielt mye innhold og fjerning av alle disse vil føre til at dine venner får en notis om fjerningen.

3. Bilder: Start med å manuelt fjerne alle bilder som er tilgjengelig for din profil. Let samtidig etter bilder av deg selv som er lagt inn av andre, og ta eventuelt kontakt med dem for å slette bildene.

4. Videoer: Alle videoer du har lagt inn må også fjernes, spesielt om de inneholder sensitive bilder av deg eller dine venner.

5. Fjern alle programmer fra profilsiden din. Enkelte har profilsider som likner på juletrær, eller MySpace, og disse fjerner du lett ved å klikke på X-en i høyre hjørne. Husk å velge «Remove application» så du fjerner hele programmet.

6. Fjern all innskrevet informasjon fra profilen din. Det eneste du ikke kan fjerne er navnet ditt og passordet.

7. Gå til din «Inbox» og slett alle private meldinger du har sendt og mottatt.

8. Fjern deg selv fra nettverkene du har knyttet deg til (dersom du har gjort dette. Valget finner du i «Account» > «Networks».)

9. Gå til «Account» og klikk på «Deactivate Account». Deretter tar du manuelt kontakt med Facebooks stab og ber dem slette kontoen fullstendig.

De vil sannsynligvis ta kontakt med deg og be deg selv renske opp i profilen. Svar at du har gjort dette og profilen vil bli markert for sletting.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Sorry for eventuell bump, men hvordan kan jeg registrere meg?

Siden sier at jeg må skrive skolen mni, som er Ellingsrud ungdomsskole, så jeg satt meg inn i kategorien "Undergrad" i "College/Graduate school". men jeg får opp "There is no college network for this email address. Please double-check your email address or request to add your network"

Hjelp :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Til alle dere, Facebook har nå endelig kommet i norsk språkdrakt.

Hvem bryr seg med Facebook?De er bare en sell-out uansett.

Jeg får ikke noe ut av å late som jeg har flere venner enn det jeg har. Derfor gidder jeg ikke bruke FB.

Lenke til kommentar
Til alle dere, Facebook har nå endelig kommet i norsk språkdrakt.

Huff. Ille nok at de fjerna "is" fra feltet :p

Men Facebook er kung til å holde kontakt med slekt og venner over dammen som aldri er på MSN og av en eller annen grunn ikke liker eller stoler på e-mail :p

Billigere enn å ringe ^^

Og det er et übert tidsfordriv.

Lenke til kommentar

Fikk denne feilmeldingen etter at jeg hadde trykt på logg inn-knappen til Facebook:

"Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen noen få timer. Vi beklager det inntrufne."

"Vedlikehold" av hva da? Noen som har kjennskap til dette?

Lenke til kommentar

De holdt sikkert på med heeelt vanlig vedlikehold som gjorde at en eller to, eller kanskje til og med tre kontoer tilfeldigvis kom til å bli stengt for en bitteliten stund.

Nå kommer jeg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...