Håkki Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har byttet skole. Gikk ut av det gamle skolenettverket, men jeg kan ikke melde meg inn i nettverket på den nye skolen (danielsen videregående skole). Må jeg bli invitert av noen inne i nettverket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Merkelig. Trodde ikke at man måtte bli invitert for å komme inn på et spesifikt nettverk. Men kanskje det bare er jeg som har vært heldig. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kom inn på det andre nettverket da jeg registrerte meg. Er det den eneste sjansen man har får å koble til et så kalt "high school network"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er nok ikke det. Kan du ikke velge et nytt et når du "editer" profilen din? Gå inn på education og se der. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Der var det kun College/University: som ga alternativer, men danielsen var ikke der. Skulle tro at dette kun er info som kommer på "info" delen på profilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Har samme problem som deg nå. Hvordan joiner jeg et nettverk etter jeg har gått ut av et annet? Endret 4. september 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har samme problem som deg nå. Hvordan joiner jeg et nettverk etter jeg har gått ut av et annet? 9425837[/snapback] Network-->Join a network? Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har samme problem som deg nå. Hvordan joiner jeg et nettverk etter jeg har gått ut av et annet? 9425837[/snapback] Network-->Join a network? 9432105[/snapback] Nope, ber om en eller annen "skoleepostadresse"... aner ikke hva det betyr, jeg. Og jeg har spurt folk som er i nettverket mitt, de kan visst ikke invitere meg heller. Ufattelig irriterende at jeg ikke kan joine min skoles nettverk. De hadde ikke opprettet det da jeg registrerte meg på Facebook, og når det nå først er tilgjengelig får jeg ikke registrert det. Eneste mulighet ser ut til å være å opprette en ny bruker, men da må jeg jo adde alle vennene på nytt, og begynner å bli en del av dem. (Bruker Facebook som nettverksverktøy politisk også...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kom igjen da. Noen må da ha svar på dette. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har nå slengt meg på bølgen, og lurer på om det er mulig å dele opp vennene i grupper? Sånn at en gruppe har tilgang til all informasjon, mens en annen kun har til grunnleggende informasjon? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har nå slengt meg på bølgen, og lurer på om det er mulig å dele opp vennene i grupper? Sånn at en gruppe har tilgang til all informasjon, mens en annen kun har til grunnleggende informasjon? 9567274[/snapback] Går an å velge 'restricted access' ellernoe. Men så vidt meg bekjent må du gjøre det på hver enkelt person. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hmm, litt mer tungtvint enn jeg hadde håpet på, men okei, det kan gjøres =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Skummelt, microsoft vil kjøpe seg inn i facebook. http://itavisen.no/sak/398042/Microsoft_vil_inn_i_Facebook/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Skummelt, microsoft vil kjøpe seg inn i facebook.http://itavisen.no/sak/398042/Microsoft_vil_inn_i_Facebook/ 9570050[/snapback] Da sletter jeg profilen min kan dem ikke heller kjøpe opp myspace? da kan dem suge sammen Endret 25. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du deaktiverer den bare. Du sletter den ikke. Informasjonen er fremdeles i databasen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tror det har skjedd noe merkelig med Opera og Facebook nå nettopp. Jeg får verken se bilder eller enkelte linker. I tillegg viser Opera Facebook feil. Merkelig. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har vert med lenge jeg, skal se etter hw.no-gruppa! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Gruppa heter forumet, bare søk den opp. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Heisann Sliter med å adde to emails (altså en til) til "information", noen som kan hjelpe? Endret 16. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Heisann Sliter med å adde to emails (altså en til) til "information", noen som kan hjelpe? Kanskje det funker hvis du først skriver den ene, så komma etterfulgt av den andre mailen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå