Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Merkelig. Trodde ikke at man måtte bli invitert for å komme inn på et spesifikt nettverk. Men kanskje det bare er jeg som har vært heldig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Har samme problem som deg nå. Hvordan joiner jeg et nettverk etter jeg har gått ut av et annet?

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Har samme problem som deg nå. Hvordan joiner jeg et nettverk etter jeg har gått ut av et annet?

9425837[/snapback]

Network-->Join a network?

9432105[/snapback]

Nope, ber om en eller annen "skoleepostadresse"... aner ikke hva det betyr, jeg. Og jeg har spurt folk som er i nettverket mitt, de kan visst ikke invitere meg heller. Ufattelig irriterende at jeg ikke kan joine min skoles nettverk. De hadde ikke opprettet det da jeg registrerte meg på Facebook, og når det nå først er tilgjengelig får jeg ikke registrert det. Eneste mulighet ser ut til å være å opprette en ny bruker, men da må jeg jo adde alle vennene på nytt, og begynner å bli en del av dem. (Bruker Facebook som nettverksverktøy politisk også...)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nå slengt meg på bølgen, og lurer på om det er mulig å dele opp vennene i grupper?

Sånn at en gruppe har tilgang til all informasjon, mens en annen kun har til grunnleggende informasjon?

9567274[/snapback]

Går an å velge 'restricted access' ellernoe. Men så vidt meg bekjent må du gjøre det på hver enkelt person.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Jeg tror det har skjedd noe merkelig med Opera og Facebook nå nettopp. Jeg får verken se bilder eller enkelte linker. I tillegg viser Opera Facebook feil. Merkelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...