Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Der ja. Var der inne i stad men det gikk meg visst hus forbi. Takker. Kan man uploade video og hvordan? EDIT: Fant det ut. Endret 6. august 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan noen hjelpe meg med et bildeproblem? Jeg kan fint gå inn på min søsters profil å se alle bildene hun har lagt ut, og jeg kan se alle bildene hun er tagget i. Det kan jeg gjøre selv om de bildene er lastet opp uten at vedkomne er en venn (friend på facebook) av meg. Selv bruker jeg ikke facebook så ofte, og i dag snakket jeg med en venn som sier at det kun ligger ett bilde ute på min profil. Jeg har kun lagt ut et bilde, men andre folk har lagt ut ganske mange bilder som jeg er tagget i. Hvorfor ser ikke mine venner de bildene jeg er tagget i? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Er sikkert pga at de ikke har tilgang til de bildene som du har blitt tagget på. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvordan gir jeg tilgang da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hvis det er andre enn deg som har lagt ut bildene så må nesten spørre de om de vil la alle se bildene/eller at de blir venner med vedkommende som la ut bilder av deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Med andre ord så er det ingen "lett" måte å løse problemet på- Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Greit at man har litt sikkerhet spør du meg. Har selv også stengt av alle bildene mine, slik at kun vennene mine kan se de jeg har lagt ut. Så om jeg er venn med person 1 og har tagget vedkommende, så kan ikke person 2 som er venn med person 1 se bildene av han hvis person 2 ikke er venn med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mye mer vekt på sikkerhet der enn feks. på Blink. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er facebook nede eller? kommer meg ikke inn!! gjelder det for dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Bare deg dessverre. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke bare deg, nei. Jeg kommer heller ikke inn. Men er samme feilmelding jeg fikk for en tid tilbake. Og går alt som da, så er den oppe igjen senere i kveld. Så om du har samme feilmelding som meg, så kommer du inn senere i kveld. Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er facebook nede eller? kommer meg ikke inn!! gjelder det for dere? 9243625[/snapback] kommer meg ikke inn jeg heller:o Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg slettet loggen! da funket det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Når det står dette så bør jo noen ta ett hint: Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Når det står dette så bør jo noen ta ett hint:Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience. 9244830[/snapback] ehh, det er for flere timer siden jeg prøvde, men neida, ikke nå heller few hour sikkert det samme som windows-tid... Endret 9. august 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det virkelig sånn at dere faktisk blir sure når dere ikke kommer inn en dag? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det virkelig sånn at dere faktisk blir sure når dere ikke kommer inn en dag? 9245000[/snapback] jepp, særlig når jeg får melding fra ei tøs da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jepp, særlig når jeg får melding fra ei tøs da Hva med å bruke MSN eller mobil, til og med mail, brev eller telefon til meldinger? Ganske kjipt å være avhengig av sider som Facebook til slikt. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) jepp, særlig når jeg får melding fra ei tøs da Hva med å bruke MSN eller mobil, til og med mail, brev eller telefon til meldinger? Ganske kjipt å være avhengig av sider som Facebook til slikt. 9245272[/snapback] gidd ikke, facebook som er gøy, eller var gøy, siden jeg ikke kommer inn nå, men men, får sjekke i morra da... On-topic: kom inn, men innboksen var tom nå... Endret 9. august 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvordan får jeg en applikasjon til og vises i en "box" på Profilen min? Dere har sikkert sett dette "Zombie" greiene. Jeg trykket på krysset til "boxen" dens på profilen min og valgte "remove box from profile"... hvordan får jeg den opp på profilen igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå