johnj Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hva er greia med å ikke sette gruppa 'Forumet' som global da den ble opprettet? Det er sikkert flere enn meg som kun er med i nettverket til arbeidsplassen og ikke ser nytten av å være med i et regionalt slikt utover å kunne bli medlem i grupper med sære preferanser. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Facebook var greit i begynnelsen, da skreiv folk på veggene til hverandre og sånt, men nå virker det som om at det eneste folk gjør er å legge til applikasjoner, ta quizer og melde seg inn i grupper. Jeg ser ikke helt hva som er så bra med facebook, bortsett fra at jeg har klart å skaffe meg to bøker til neste skoleår. Ikke at jeg ikke hadde klart det uten facebook Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli skikkelig sint her. Hvordan i helvete melder du deg inn, eventuelt requester? Dette er første ganger jeg melder meg inn i en gruppe :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 alle med en eller annen type Ida fetisj må melde seg inn i gruppen min Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 morsom application for oss xbox 360-brukere : http://apps.facebook.com/fbxboxlive/?action=gamertag Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 alle med en eller annen type Ida fetisj må melde seg inn i gruppen min 8925391[/snapback] Haha. :!: Finnes grupper for alt mulig. "gruppa med bilder av folk som chiller'n", f.eks. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Flere som ikke kommer inn på facebook her? Jeg får meldingen "Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience." Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Flere som ikke kommer inn på facebook her? Jeg får meldingen "Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience." 8969775[/snapback] sier jo klart og tydelig at siden er nede for vedlikehold da ...... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jada, jeg ser det. Men lurte på om det var flere enn meg som opplevde problemet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 er strengt tatt ikke et problem da , men ja har det samme her Lenke til kommentar
Major Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 noen som gidder å gjør sånn at jeg kan joine?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 joine ka da , facebook er opent for all , trenger ingen invite Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Mente kanskje forumgruppa. Join norway nettverket først. Lenke til kommentar
divad Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg lurer på hvordan man kan finne ut hvem som har laget en profil der de har utgitt seg for å være deg med bilder og oppretta falsk hotmail-adresse? Jeg har politianmeldt saken, men de ga meg ikke store forhåpninger da de hadde så mange andre og større saker. Vedkommende har også blokkert meg, så jeg kan ikke se profilen selv. Kan jeg finne ut hvem som har blokka meg, sånn som det gikk med MSN? Har søkt rundt i forumet, men jeg har ikke klart å finne noe. Kjempetaknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 tenkte jeg ville innformere om en gruppe som heter "Oss med en Ida fetisj" nå har også Jan Simonsen blitt med Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Til divad: Send mail til facebook, så vil de se på saken. De er som regel veldig raske med å ta sakene og rette opp ting om noe skulle være galt. Lenke til kommentar
divad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Mjo, de er villige til å slette profilen hvis jeg scanner ID og legger ved, men det er ikke det jeg ønsker foreløpig. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jada, jeg ser det. Men lurte på om det var flere enn meg som opplevde problemet. 8969894[/snapback] Jeg fikk den vedlikeholdsmeldingen i går, men nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt! Tar lang tid før jeg får se innloggingssiden, og når den kommer får jeg bare en "denne siden kan ikke vises" meldling. Litt frustrerende når folk sender meg mailer der og jeg ikke får sett de! Møkka facebook! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har nå skaffet meg Facebook. Hvordan unngår man å få mail hver gang man har fått en melding på wallen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har nå skaffet meg Facebook. Hvordan unngår man å få mail hver gang man har fått en melding på wallen? 9220589[/snapback] Gå på account, deretter på notifications. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå