Blåbær Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Fin konspirasjonsteori. 8750083[/snapback] Nettby og blink har registrert deg som medlem og kan oppspore deg om du gjør noe ulovlig. Dette er ikke tilfelle med facebook, samt så bør du lese innmeldingsreglene. Ganske graverende spør du meg men uansett jeg bryr meg ikke så meget. Lenke til kommentar
IceBlock Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alle som velger å legge ut personlig informasjon og bilder gjør det etter eget valg og bør nesten ha vett i hodet til å ikke legge ut person-sensetive opplysninger, informasjon eller bilder man ikke ønsker at andre skal se. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 X me funksjonen var morsom ^^ Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei... Hvis man har "adda" noen som venn finne det da noen mulighet for å se hvor mange ganger denne personen har vært inne på siden din og tittet? Altså ikke skrevet noe, tag'et eller poke eller noe....men kun vært inne og sett? Noen som vet?? Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei...Hvis man har "adda" noen som venn finne det da noen mulighet for å se hvor mange ganger denne personen har vært inne på siden din og tittet? Altså ikke skrevet noe, tag'et eller poke eller noe....men kun vært inne og sett? Noen som vet?? 8794950[/snapback] tror nok ikke det. Da er du ute etter en tjeneste som heter biip vil jeg tro Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om man får venneinvitasjon, også avviser man. Så får man flere ganger av samme person. Hvor mange ganger kan personen sende invitasjon til meg, og jeg avslå? Eller kommer dette til å foregå i evigheter. Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei...Hvis man har "adda" noen som venn finne det da noen mulighet for å se hvor mange ganger denne personen har vært inne på siden din og tittet? Altså ikke skrevet noe, tag'et eller poke eller noe....men kun vært inne og sett? Noen som vet?? 8794950[/snapback] tror nok ikke det. Da er du ute etter en tjeneste som heter biip vil jeg tro 8795177[/snapback] Ok...jeg er egentlig ikke på jakt . Vet det høres dumt ut når en sier at en spør for en venn, men sånn er det i alle fall. Hun har funnet en type hun liker og kan på en måte se om han er aktiv på nett eller ikke på facebook....men svarer henne ikke på mail.... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om man får venneinvitasjon, også avviser man. Så får man flere ganger av samme person. Hvor mange ganger kan personen sende invitasjon til meg, og jeg avslå? Eller kommer dette til å foregå i evigheter. 8795243[/snapback] Dette vil jeg gjerne vite og. Er ei som absolutt skal være venn med meg, men no way! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om man får venneinvitasjon, også avviser man. Så får man flere ganger av samme person. Hvor mange ganger kan personen sende invitasjon til meg, og jeg avslå? Eller kommer dette til å foregå i evigheter. 8795243[/snapback] block user her : http://www.facebook.com/privacy.php det fikser saken en gang for alle Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som vet om det er mulig å stille inn at man IKKE vil ha "posted links" på news feed? Siden Start.no og de elendige "testene" deres plutselig ser ut til å ha fått en slags renessanse, så plages jeg veldig av det jeg vil kalle spam. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 block user her : http://www.facebook.com/privacy.php det fikser saken en gang for alle 8798479[/snapback] Ouh, flott. Takker Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som vet om det er mulig å stille inn at man IKKE vil ha "posted links" på news feed? Siden Start.no og de elendige "testene" deres plutselig ser ut til å ha fått en slags renessanse, så plages jeg veldig av det jeg vil kalle spam. 8802824[/snapback] Jeg syns slike tester er artige jeg. Like morsomt hver gang å se hva man blir Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det kan hende. Men det er ikke like moro å se hva femti av vennene dine blir på fjørti slike tester på rappen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 http://www.facebook.com/feed_prefs.php ta det der. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvilken av sliderne? Jeg har prøvd en etter en, uten at det hjalp i det hele tatt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det kan hende. Men det er ikke like moro å se hva femti av vennene dine blir på fjørti slike tester på rappen.8810849[/snapback] Gode gud, det er så sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hvilken av sliderne? Jeg har prøvd en etter en, uten at det hjalp i det hele tatt. 8813368[/snapback] Som regel er det notes, men kan hende at det også kan være posts. Uansett kan du like godt fjerne begge de 2. Unødvendig info spør du meg. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Tja... er facebook nede nå? kommer ikke inn. Edit: De blir vel hacket... De må jo være et yndet mål for hackere. Endret 10. juni 2007 av JFTech Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg kommer fint inn her og tukler med ting ^^ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg også. Ikke noe problem med facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå