Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg til i går, men noe jeg ikke finner ut

Noen som vet hvordan det funker å legge til en gmail ? bruker gmail på msn men den idiotiske greia klarer ikke hente msn lista un fra kontakter i på gmail sine sider (som da er max 3 stk )

Lenke til kommentar
er ganske sikker på at det er en måned :)

8588996[/snapback]

Nei.

You are about to poke ***. They will be informed of this the next time they log in.

Also, if you poke ***, they will be able to see your profile for one week.

8599111[/snapback]

jaja men hun jeg skrev med for to-tre uker siden, har fortsatt tilgang, så da må de ha endret den regelen i det siste, kanskje poking er en uke, men beskjeder er en måned, så da hadde jeg rett allikevel :)

Lenke til kommentar
jaja men hun jeg skrev med for to-tre uker siden, har fortsatt tilgang, så da må de ha endret den regelen i det siste, kanskje poking er en uke, men beskjeder er en måned, så da hadde jeg rett allikevel :)

Du kan som oftest se profilen til folk som tilhører samme nettverk som deg, uten å måtte være venn med dem.

Beskjeder/brev kan du sende uansett.

Lenke til kommentar
Hva er det man GJØR på facebook? Er det liksom mulig å sitte flere timer på facebook?

8602297[/snapback]

Man skriver til venner. Diskuterer i grupper. Ser på bilder til venner. Legger ut bilder.

Btw, går det an å se hvor mange ganger en har blitt poket av en person? En slags poke-logg eller noe.

Lenke til kommentar
Hva er det man GJØR på facebook? Er det liksom mulig å sitte flere timer på facebook?

Man ser på bilder av kjekke gutter som går på skolen sin, også blir man med i morsomme grupper.'Jo, også lager man koselige merkelapper om events :D

Åhåh, også snakker man med folk man ikke har på msn fordi man aldri snakker med dem ellers/ikke har noe i felles med dem, men man kjenner dem fordi man har spilt på samme fotballag/kjenner vedkommende via en person eller gått på skole med den personen for lenge siden.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

8602297[/snapback]

Man skriver til venner. Diskuterer i grupper. Ser på bilder til venner. Legger ut bilder.

Btw, går det an å se hvor mange ganger en har blitt poket av en person? En slags poke-logg eller noe.

8602321[/snapback]

hvordan det, blir du poket masse av utrolig mange pene jenter eller ? :), de bare renner inn hos deg ?

Lenke til kommentar
hvordan det, blir du poket masse av utrolig mange pene jenter eller ? :), de bare renner inn hos deg ?

8603940[/snapback]

Så klart. Går ikke én dag uten at en hot chick poker meg. Men det er jo det samme, da jeg bare lurte på om det var mulig å sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...