Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva menes det egentlig med å poke noe, eller å bli poket av noen andre. Hva er egentlig vitsen med denne funksjonen, og hva sier en egentlig med et poke?

8567474[/snapback]

Poke = "Hei, jeg føler for å plage deg. Enten vil jeg bare irritere deg, eller så har jeg lyst på oppmerksomheten din for ett eller annet".

Lenke til kommentar

Regget meg pa Facepuke siden "alle" andre var der. Etter tre dager kom det en melding om at min samboer "hadde sagt at vi hadde et forhold, og om jeg ville bekrefte eller avkrefte dette." Jeg slettet kontoen min umiddelbart. Det ble bare for mye fjortis over det.

Lenke til kommentar
Regget meg pa Facepuke siden "alle" andre var der. Etter tre dager kom det en melding om at min samboer "hadde sagt at vi hadde et forhold, og om jeg ville bekrefte eller avkrefte dette." Jeg slettet kontoen min umiddelbart. Det ble bare for mye fjortis over det.

8575098[/snapback]

Det er "bekreft"/"avkreft"-funksjonalitet så ikke folk kan sette seg opp i hvilke som helst slags relasjoner til andre folk.

Eneste litt "negative" ved fjesbok må jeg si er network greiene. At det skal være så vanskelig :ermm:

8577271[/snapback]

Hadde jeg faktisk skjønt det selv så skulle jeg skrevet en guide :p Jeg joina et par nettverk ved å klikke villt rundt, så nå er jeg i NTNU (Norway Science & Tech eller noe sånt) og Norway.. Er fornøyd med det, tør ikke røre det mer.
Lenke til kommentar
jeg har også facebook, men hva er egentli meningen med sida? jeg fatter det ikke

8584366[/snapback]

"Sosialt nettverk" er kodeordet. Man kan se på hverandres bilder, dele meninger, skrive til hverandre eller gjøre andre trivelige ting. Veldig greit for å holde styr på folk også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...