Zethyr Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Funker ikke. Står at jeg må vente 60 dager elns. 8563682[/snapback] Send dem en mail, de svarer innen et par dager vanligvis. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva menes det egentlig med å poke noe, eller å bli poket av noen andre. Hva er egentlig vitsen med denne funksjonen, og hva sier en egentlig med et poke? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva menes det egentlig med å poke noe, eller å bli poket av noen andre. Hva er egentlig vitsen med denne funksjonen, og hva sier en egentlig med et poke? 8567474[/snapback] Poke = "Hei, jeg føler for å plage deg. Enten vil jeg bare irritere deg, eller så har jeg lyst på oppmerksomheten din for ett eller annet". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Pokefunksjonen er for at man kan poke en man ikke er venn med, slik at han/Hun kan poke tilbake. Hvis han/hun poker tilbake kan du se profilen hans/hennes i en uke. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Send dem en mail, de svarer innen et par dager vanligvis. 8565793[/snapback] Gjorde det. Hjalp lite, ga meg ikke mer info enn det jeg visste fra før av. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Regget meg pa Facepuke siden "alle" andre var der. Etter tre dager kom det en melding om at min samboer "hadde sagt at vi hadde et forhold, og om jeg ville bekrefte eller avkrefte dette." Jeg slettet kontoen min umiddelbart. Det ble bare for mye fjortis over det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Haha. For mye fjortis, fordi du fikk kalde føtter av å måtte bekrefte at informasjonen hun ga var riktig? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Haha. For mye fjortis, fordi du fikk kalde føtter av å måtte bekrefte at informasjonen hun ga var riktig? 8575118[/snapback] Den tok jeg ikke... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er det ¨å ikke ta i det hun sier, Syns du det var fjortis fordi du måtte bekrefte informasjonen hun hadde skrevet på Facebook ? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Syntes facebook er knall jeg. God måte å få kontakt med gamle klassekamerater, og slektninger på en uforpliktende måte. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Pluss at man blir minnet på bursdager! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Eneste litt "negative" ved fjesbok må jeg si er network greiene. At det skal være så vanskelig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Tror det har med at tidligere var det kun skolenettverk, og nå har de åpnet for alle slik at det blir egne nettverk for land. Er selv med i Norway og for universitet mitt. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 La meg til i forumet-gruppen jeg også. : - ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Regget meg pa Facepuke siden "alle" andre var der. Etter tre dager kom det en melding om at min samboer "hadde sagt at vi hadde et forhold, og om jeg ville bekrefte eller avkrefte dette." Jeg slettet kontoen min umiddelbart. Det ble bare for mye fjortis over det. 8575098[/snapback] Det er "bekreft"/"avkreft"-funksjonalitet så ikke folk kan sette seg opp i hvilke som helst slags relasjoner til andre folk. Eneste litt "negative" ved fjesbok må jeg si er network greiene. At det skal være så vanskelig 8577271[/snapback] Hadde jeg faktisk skjønt det selv så skulle jeg skrevet en guide Jeg joina et par nettverk ved å klikke villt rundt, så nå er jeg i NTNU (Norway Science & Tech eller noe sånt) og Norway.. Er fornøyd med det, tør ikke røre det mer. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 jeg har også facebook, men hva er egentli meningen med sida? jeg fatter det ikke Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 jeg har også facebook, men hva er egentli meningen med sida? jeg fatter det ikke 8584366[/snapback] Vennene dine kan legge deg til. Også kan dere skrive i wallen til hverandre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 jeg har også facebook, men hva er egentli meningen med sida? jeg fatter det ikke 8584366[/snapback] "Sosialt nettverk" er kodeordet. Man kan se på hverandres bilder, dele meninger, skrive til hverandre eller gjøre andre trivelige ting. Veldig greit for å holde styr på folk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå