Scotty Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei. Jeg kjøpte meg Shure E2c rundt i midt i desember, og nå i de siste få ukene har jeg merket skurring i høyre plugg. Så jeg må dytte litt innover på ledningen for at skurringen skal bli borte, og når jeg går bortover gata og snur på hodet, så blir lyden borte noen ganger. Så jeg må vri hodet tilbake, hvis dere skjønner. Venstre plugg er forøvrig helt fin. Har aldri hatt noe problem med noe særlig jeg har kjøpt før. Så kan jeg bare sende disse i retur, og få nye? Eller hvordan fungerer det? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er vel et brudd i ledningen. Varierer litt hvordan butikker regner det, men jeg tror nettbutikker flest ser på det som garantifeil, på linje med MP3-spillere som minijack-utgangen kutter ut på. Det er også forårsaket av slitasje. Om du får nye spørs litt, men som regel fikser de det uten problemer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hadde samme problemet bare at det var skullcandy og da fikk jeg nytt Det var forøvrig kjøpt på telebutikken. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hadde nøyaktig samme problem (husker ikke hvilken plugg dog) og knekt ledning. Sendte mail til HPX.np (de jeg kjøpte de hos) og fikk en returseddel. Noen dager senere etter jeg hadde sendt de inn fikk jeg en pakke i posten med et helt nytt headset (så nå har jeg to par med sleves). Ville forundre meg om du ikke fikk dette på garantine. Den er jo tross alt på to år. Og om du sier til de du kjøpte de hos at headsettet er behandlet meget pent (noe de selvsagt er) ser jeg ingen grunn til å ikke få det reparert på garantien. Redigert: Var vist litt trøtt i går og kommed noen setninger som var litt uklare. De er rettet nå. Endret 3. mars 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Kjøpte de fra HPX, og har behandlet de veldig fint. Så håper jeg får nye.. Tar kontakt med dem like etter helgen er over. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvordan gikk dette? Fikk du løst saken? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hvordan gikk dette? Fikk du løst saken? 8430047[/snapback] Godt du spurte om det. Har nå snakket med HPX flere ganger. Og siste gang jeg ringte til dem - et par dager siden, så satt fyren faktisk med den saken rett foran seg og holdt på. De sender ut nye propper nå, og beklager for at leveringsfirmaet har surret mye. Rimelig lei av å måtte vente så lenge, men det kommer nye nå. Da har jeg fått de nye. Endret 21. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå