Thor. Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg har tidligere spillt et av de vidunderlige 2d/halvt 3d skytespillene. Dette spillet begynte med 3 liv som også kunne brukes som atombomber som fjernet alle fiendene på brettet. Man kunne bytte våpen ved å plukke de opp på veien mot høyre. Da fikk man målskytende raketter, sanne røde spredte kuler, noen kraftige "rett frem" raketter. Level to og boss var sett ovenfra. Dette var da et snes spill jeg så gjerne skulle hatt navnet på Endret 28. februar 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Never mind, tenkte SNES. Sorry. Endret 28. februar 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Never mind, tenkte SNES. Sorry. 8048247[/snapback] Jeg glemte en s i topicen Jeg mener SNES Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er et et NES eller SNES du snakker om? Siden du i tittelen leter etter NES mens i posten din leter etter SNES:) Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Da poster jeg linken igjen, tror kanskje det kan være Contra III: http://en.wikipedia.org/wiki/Contra_III:_The_Alien_Wars Høres iallefall ut som det. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Takk skal du ha Cryovat Det var nok rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå